ODBOJNIK DO GARAŻU 50x20cm 2szt.
Ochraniacz drzwi auta - odbojnik na ścianę garażu doskonale chroni samochód i ścianę w miejscach gdzie przestrzeń parkingowa jest bardzo ograniczona. To już koniec problemu z poobijanymi drzwiami, wgnieceniami przy parkowaniu w ciasnym garażu! Zapewni doskonałą ochronę drzwi samochodowych podczas wysiadania auta kiedy istnieje duże ryzyko ich uszkodzenia przy odruchowym, szybkim ich otwieraniu! Odbojnik można łączyć ze sobą w większe fragmenty jak i dzielić na kawałki. Świetnie nadaje się więc do zastosowania zarówno na dużych parkingach jak i w warunkach domowego garażu.
UWAGA: W zestawie 2 sztuki odbojnika!
Cechy produktu:
- Ochraniacz naklejany na ścianę garażu. Zapewnia bezpieczne parkowanie i otwieranie drzwi w ciasnych pomieszczeniach.
- Bardzo trwały i odporny na wgniecenia i odkształcenia!
- Praktyczny i prosty w montażu - samoprzylepny, dzięki mocnemu klejowi, można go przykleić do praktycznie każdej płaskiej powierzchni.
- Wykonany z grubego i odpornego na wilgoć oraz zmianę temperatur polietylenu.
- Idealny zarówno do garażu ogrzewanego jak i nieogrzewanego.
- Wierzchnia warstwa pomalowana w doskonale widoczny wzór czarno-pomarańczowy, który dodatkowo odbija światło w ciemnościach.
Specyfikacja:
- Materiał: tworzywo sztuczne (pianka polietylenowa)
- Wymiary: 50 cm x 10 cm x 1,5 cm (z możliwością przycinania)
- 2 sztuki w komplecie
- Kolor: czarno-pomarańczowy
- Opakowanie: foliowe
UCHWYT MAGNETYCZNY DO TELEFONU Z PRZYSSAWKĄ
Uniwersalny uchwyt magnetyczny do telefonu montowany za pomocą przyssawki do szyby. Możliwość regulacji kąta oraz obracania. Szybkość montażu, łatwość codziennego użytkowania to podstawowe cechy tego uchwytu.
- Możliwość rozebrania uchwytu dla ułatwienia instalacji.
- Funkcja obracania głowicy uchwytu.
- Funkcja obracania głowicy uchwytu.
- Możliwość instalacji w każdym samochodzie dzięki przyssawce.
- Regulacja nachylenia.
Kompresor do fanfar / trabek
Gałka zmiany biegów FORD RS
GAŁKA zaprojektowany na wzór oryginału, obszyta skórą, wysokiej jakości zamiennik. W środku posiada gwint, jest nakręcana na drążek zmiany biegów. Wzór: FOCUA MK3 RS, materiał aluminium + skóra, wersja 6-biegowa.
Zastosowanie:
- FORD C MAX
- FORD FOCUS MK2
- FORD FOCUS MK3
- FORD GALAXY MK3/MK4
- FORD KUGA MK1/MK2
- FORD MONDEO MK4
- FORD S MAX MK1/MK4
- FORDTRANSIT TOURNEO/CUSTOM
Śruba M12x1,5x32 stożek TORX (do wąskich otworów)
Wąskie śruby służą do montażu felg aluminiowych wyposażonych w wąskie otwory, które nie dają możliwości zastosowania normalnych śrub. Dodatkową korzyścią z użycia wąskich śrub TORX jest to, że mogą stanowić zabezpieczenie przed nieautoryzowanym demontażem kół (do ich odkręcenia potrzebny jest rzadziej spotykany, specjalny klucz TORX).
Śruby wykonane są w klasie twardości 10.9, co zapewnia im bardzo dobre własności mechaniczne i fizyczne, m.in. wytrzymałość na rozciąganie i odporność na odkształcenia.
Śruby posiadają powłokę ochronną typu A3K – jest to ocynk o błyszczącym, niebieskim zabarwieniu (pasywacji).
Uwaga: pamiętaj, że śrub TORX nie należy dokręcać kluczem pneumatycznym!
Parametry śrub:
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 32 mm
- RODZAJ KLUCZA: TORX
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- ZASTOSOWANIE: do felg aluminiowych
- TYP ŁBA: stożek
- ŚREDNICA ŁBA: 20mm
- TWARDOŚĆ ŚRUBY: 10.9
Nakrętka M14x1.5 PEŁNA do oryginalnych felg ALU FORD (CHROM)
Zamknięte nakrętki mocujące marki do felg aluminiowych wyposażone w specjalną ruchomą podkładkę. Pasują jedynie do oryginalnych obręczy aluminiowych do aut marki Ford. Na klucz w rozmiarze 21.
Chromowane wykończenie nadaje nakrętkom dekoracyjny, estetyczny wygląd. Warstwa chromu zabezpiecza przed mechanicznymi zarysowaniami, a także podnosi zdolności antykorozyjne podłoża. Chromowane nakrętki są ponadto łatwe w utrzymaniu czystości.
Stop metalu użyty do ich wykonania gwarantuje odpowiednią wytrzymałość połączenia gwintowego. Użytkownik może bez obaw zamocować koło, stosując zalecaną przez producenta pojazdu siłę przy dokręcaniu [Nm]. Nakrętka zapewnia też pewne osadzenie klucza w trakcie montażu koła.
Uwaga: Na rynku można spotkać zamienniki nakrętek do Forda z metalowym kapturkiem zaciskanym na prasie, który po kilkukrotnym odkręceniu i dokręceniu odpada od korpusu nakrętki. Taka nakrętka staje się przelotowa i z rozmiaru na klucz 19 robi się wówczas 18,5 (!), a podczas uszkodzenia koła na drodze jedynym ratunkiem pozostaje serwis.
- ZASTOSOWANIE: do oryginalnych felg aluminiowych FORD
- ROZMIAR NAKRĘTKI: M14
- SKOK GWINTU: 1.5
- ROZMIAR KLUCZA: 21
- RODZAJ ŁBA: ruchomy stożek
- TWARDOŚĆ NAKRĘTKI: 8.8
- ZAKOŃCZENIE NAKRĘTKI: zamknięta / kryta
- POWŁOKA NAKRĘTKI: chrom
Szpilka piasty koła radełkowana M12x1,25x40 fi 14,3mm
Szpilki radełkowane (nabijane) stosujemy, gdy zachodzi konieczność wymiany posiadanej szpilki na nową, np. w przypadku jej uszkodzenia. Szpilki znajdą także zastosowanie przy montażu dystansów do felg lub wymiany felg na felgi o większej szerokości. Warunkiem dopasowania szpilki jest prawidłowe określenie skoku gwintu i rozmiaru tzw. radełka (wieloklinu).
Szpilki pokryte są powłoką cynkową, która stanowi skuteczną ochronę przed niekorzystnym oddziaływaniem wody i powietrza.
Parametry szpilek:
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- SKOK GWINTU: 1.25
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA: 55 mm
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 40 mm
- ŚREDNICA RADEŁKA: 14.3
- WYSOKOŚĆ RADEŁKA: 8 mm
- ŚREDNICA GŁÓWKI: 19 mm
- WYSOKOŚĆ GŁÓWKI: 5 mm
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- TWARDOŚĆ: 10.9
Szpilka piasty koła radełkowana M12x1,25x28 fi 14,3mm
Szpilki radełkowane (nabijane) stosujemy, gdy zachodzi konieczność wymiany posiadanej szpilki na nową, np. w przypadku jej uszkodzenia. Szpilki znajdą także zastosowanie przy montażu dystansów do felg lub wymiany felg na felgi o większej szerokości. Warunkiem dopasowania szpilki jest prawidłowe określenie skoku gwintu i rozmiaru tzw. radełka (wieloklinu).
Szpilki pokryte są powłoką cynkową, która stanowi skuteczną ochronę przed niekorzystnym oddziaływaniem wody i powietrza.
Parametry szpilek:
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- SKOK GWINTU: 1.25
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA: 43 mm
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 28 mm
- ŚREDNICA RADEŁKA: 14.3
- WYSOKOŚĆ RADEŁKA: 8 mm
- ŚREDNICA GŁÓWKI: 19 mm
- WYSOKOŚĆ GŁÓWKI: 5 mm
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- TWARDOŚĆ: 10.9
Szpilka piasty koła radełkowana M12x1,5x60 fi 12,4mm
Szpilki radełkowane (nabijane) stosujemy, gdy zachodzi konieczność wymiany posiadanej szpilki na nową, np. w przypadku jej uszkodzenia. Szpilki znajdą także zastosowanie przy montażu dystansów do felg lub wymiany felg na felgi o większej szerokości. Warunkiem dopasowania szpilki jest prawidłowe określenie skoku gwintu i rozmiaru tzw. radełka (wieloklinu).
Szpilki pokryte są powłoką cynkową, która stanowi skuteczną ochronę przed niekorzystnym oddziaływaniem wody i powietrza.
Parametry szpilek:
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA: 75 mm
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 60 mm
- ŚREDNICA RADEŁKA: 12.4
- WYSOKOŚĆ RADEŁKA: 8 mm
- ŚREDNICA GŁÓWKI: 19 mm
- WYSOKOŚĆ GŁÓWKI: 5 mm
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- TWARDOŚĆ: 10.9
Szpilka piasty koła radełkowana M12x1,5x50 fi 14,3mm
Szpilki radełkowane (nabijane) stosujemy, gdy zachodzi konieczność wymiany posiadanej szpilki na nową, np. w przypadku jej uszkodzenia. Szpilki znajdą także zastosowanie przy montażu dystansów do felg lub wymiany felg na felgi o większej szerokości. Warunkiem dopasowania szpilki jest prawidłowe określenie skoku gwintu i rozmiaru tzw. radełka (wieloklinu).
Szpilki pokryte są powłoką cynkową, która stanowi skuteczną ochronę przed niekorzystnym oddziaływaniem wody i powietrza.
Parametry szpilek:
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA: 65 mm
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 50 mm
- ŚREDNICA RADEŁKA: 14.3
- WYSOKOŚĆ RADEŁKA: 8 mm
- ŚREDNICA GŁÓWKI: 19 mm
- WYSOKOŚĆ GŁÓWKI: 5 mm
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- TWARDOŚĆ: 10.9
Szpilka piasty koła radełkowana M12x1,5x40 fi 14,3mm
Szpilki radełkowane (nabijane) stosujemy, gdy zachodzi konieczność wymiany posiadanej szpilki na nową, np. w przypadku jej uszkodzenia. Szpilki znajdą także zastosowanie przy montażu dystansów do felg lub wymiany felg na felgi o większej szerokości. Warunkiem dopasowania szpilki jest prawidłowe określenie skoku gwintu i rozmiaru tzw. radełka (wieloklinu).
Szpilki pokryte są powłoką cynkową, która stanowi skuteczną ochronę przed niekorzystnym oddziaływaniem wody i powietrza.
Parametry szpilek:
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA: 55 mm
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 40 mm
- ŚREDNICA RADEŁKA: 14.3
- WYSOKOŚĆ RADEŁKA: 8 mm
- ŚREDNICA GŁÓWKI: 19 mm
- WYSOKOŚĆ GŁÓWKI: 5 mm
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- TWARDOŚĆ: 10.9
Szpilka piasty koła radełkowana M12x1,5x28 fi 12,4mm
Szpilki radełkowane (nabijane) stosujemy, gdy zachodzi konieczność wymiany posiadanej szpilki na nową, np. w przypadku jej uszkodzenia. Szpilki znajdą także zastosowanie przy montażu dystansów do felg lub wymiany felg na felgi o większej szerokości. Warunkiem dopasowania szpilki jest prawidłowe określenie skoku gwintu i rozmiaru tzw. radełka (wieloklinu).
Szpilki pokryte są powłoką cynkową, która stanowi skuteczną ochronę przed niekorzystnym oddziaływaniem wody i powietrza.
Parametry szpilek:
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA: 44 mm
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 28 mm
- ŚREDNICA RADEŁKA: 12.4
- WYSOKOŚĆ RADEŁKA: 8 mm
- ŚREDNICA GŁÓWKI: 19 mm
- WYSOKOŚĆ GŁÓWKI: 5 mm
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- TWARDOŚĆ: 10.9
Śruba M12x1,25 PEUGEOT CITROEN K17 CZARNA
Przeznaczona do montażu oryginalnych, aluminiowych felg aut marki Citroen oraz Peugeot, w których występuje płaskie gniazdo.
Śruba wykończona jest czarną powłoką, dzięki czemu śruby dobrze komponują się z felgami o takiej kolorystyce. Powłoka ta stanowi także zabezpieczenie antykorozyjne i jest odporna na wysokie temperatury.
Śruba wykonana jest ze stopu metalu, gwarantującego odpowiednią wytrzymałość połączenia gwintowego. Użytkownik może bez obaw zamocować koło, stosując zalecaną przez producenta pojazdu siłę podczas jej dokręcania.
Parametry śrub:
- ZASTOSOWANIE: do felg aluminiowych
- WYKOŃCZENIE: czarne GEOMET
- ROZMIAR KLUCZA: 17
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- PŁASZCZYZNA PRZYLEGANIA: płaska ruchoma podkładka + stożek
- SKOK GWINTU: 1.25
- ŚREDNICA PODKŁADKI: 28 mm
- ŚREDNICA KOŃCOWA STOŻKA: 17 mm
- WYSOKOŚĆ DO STOŻKA: 24 mm
- TWARDOŚĆ ŚRUBY: 10.9
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 19 mm
- DŁUGOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZEJ: 38 mm
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA: 59 mm
Śruba M14x1,50x60 stożek K17
Przeznaczona do montażu aluminiowych lub stalowych felg (zależnie od modelu auta). Śruba posiada powłokę ochronną typu A3K – jest to ocynk o błyszczącym, niebieskim zabarwieniu (pasywacji). Śruba wykonana jest w klasie twardości 10.9, co zapewnia jej bardzo dobre własności mechaniczne i fizyczne, m.in. wytrzymałość na rozciąganie i odporność na odkształcenia.
Śruby produkowane są ze stopu metalu, gwarantującego odpowiednią wytrzymałość połączenia gwintowego. Użytkownik może bez obaw zamocować koło, stosując zalecaną przez producenta pojazdu siłę podczas jej dokręcania.
Opis oznaczeń na rysunku:
- Typ łba: stożek
- Rozmiar klucza: 17 mm,
- Długość gwintu: 60 mm.
Parametry śrub:
- ŚREDNICA GWINTU: M14
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 60 mm
- ROZMIAR KLUCZA: 17
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- ZASTOSOWANIE: do felg stalowych i aluminiowych
- TYP ŁBA: stożek
- SZEROKOŚĆ KOŃCOWA STOŻKA: 23 mm
- TWARDOŚĆ ŚRUBY: 10.9
Śruba M14x1,50x55 stożek K17
Przeznaczona do montażu aluminiowych lub stalowych felg (zależnie od modelu auta). Śruba posiada powłokę ochronną typu A3K – jest to ocynk o błyszczącym, niebieskim zabarwieniu (pasywacji). Śruba wykonana jest w klasie twardości 10.9, co zapewnia jej bardzo dobre własności mechaniczne i fizyczne, m.in. wytrzymałość na rozciąganie i odporność na odkształcenia.
Śruby produkowane są ze stopu metalu, gwarantującego odpowiednią wytrzymałość połączenia gwintowego. Użytkownik może bez obaw zamocować koło, stosując zalecaną przez producenta pojazdu siłę podczas jej dokręcania.
Opis oznaczeń na rysunku:
- Typ łba: stożek
- Rozmiar klucza: 17 mm,
- Długość gwintu: 55 mm.
Parametry śrub:
- ŚREDNICA GWINTU: M14
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 55 mm
- ROZMIAR KLUCZA: 17
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- ZASTOSOWANIE: do felg stalowych i aluminiowych
- TYP ŁBA: stożek
- SZEROKOŚĆ KOŃCOWA STOŻKA: 23 mm
- TWARDOŚĆ ŚRUBY: 10.9
Śruba M14x1,50x50 stożek K17
Przeznaczona do montażu aluminiowych lub stalowych felg (zależnie od modelu auta). Śruba posiada powłokę ochronną typu A3K – jest to ocynk o błyszczącym, niebieskim zabarwieniu (pasywacji). Śruba wykonana jest w klasie twardości 10.9, co zapewnia jej bardzo dobre własności mechaniczne i fizyczne, m.in. wytrzymałość na rozciąganie i odporność na odkształcenia.
Śruby produkowane są ze stopu metalu, gwarantującego odpowiednią wytrzymałość połączenia gwintowego. Użytkownik może bez obaw zamocować koło, stosując zalecaną przez producenta pojazdu siłę podczas jej dokręcania.
Opis oznaczeń na rysunku:
- Typ łba: stożek
- Rozmiar klucza: 17 mm,
- Długość gwintu: 50 mm.
Parametry śrub:
- ŚREDNICA GWINTU: M14
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 50 mm
- ROZMIAR KLUCZA: 17
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- ZASTOSOWANIE: do felg stalowych i aluminiowych
- TYP ŁBA: stożek
- SZEROKOŚĆ KOŃCOWA STOŻKA: 23 mm
- TWARDOŚĆ ŚRUBY: 10.9
Śruba M14x1,50x45 stożek K17
Przeznaczona do montażu aluminiowych lub stalowych felg (zależnie od modelu auta). Śruba posiada powłokę ochronną typu A3K – jest to ocynk o błyszczącym, niebieskim zabarwieniu (pasywacji). Śruba wykonana jest w klasie twardości 10.9, co zapewnia jej bardzo dobre własności mechaniczne i fizyczne, m.in. wytrzymałość na rozciąganie i odporność na odkształcenia.
Śruby produkowane są ze stopu metalu, gwarantującego odpowiednią wytrzymałość połączenia gwintowego. Użytkownik może bez obaw zamocować koło, stosując zalecaną przez producenta pojazdu siłę podczas jej dokręcania.
Opis oznaczeń na rysunku:
- Typ łba: stożek
- Rozmiar klucza: 17 mm,
- Długość gwintu: 45 mm.
Parametry śrub:
- ŚREDNICA GWINTU: M14
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 45 mm
- ROZMIAR KLUCZA: 17
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- ZASTOSOWANIE: do felg stalowych i aluminiowych
- TYP ŁBA: stożek
- SZEROKOŚĆ KOŃCOWA STOŻKA: 23 mm
- TWARDOŚĆ ŚRUBY: 10.9
Śruba M14x1,50x35 stożek K17
Przeznaczona do montażu aluminiowych lub stalowych felg (zależnie od modelu auta). Śruba posiada powłokę ochronną typu A3K – jest to ocynk o błyszczącym, niebieskim zabarwieniu (pasywacji). Śruba wykonana jest w klasie twardości 10.9, co zapewnia jej bardzo dobre własności mechaniczne i fizyczne, m.in. wytrzymałość na rozciąganie i odporność na odkształcenia.
Śruby produkowane są ze stopu metalu, gwarantującego odpowiednią wytrzymałość połączenia gwintowego. Użytkownik może bez obaw zamocować koło, stosując zalecaną przez producenta pojazdu siłę podczas jej dokręcania.
Opis oznaczeń na rysunku:
- Typ łba: stożek
- Rozmiar klucza: 17 mm,
- Długość gwintu: 35 mm.
Parametry śrub:
- ŚREDNICA GWINTU: M14
- SKOK GWINTU: 1.5
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 35 mm
- ROZMIAR KLUCZA: 17
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- ZASTOSOWANIE: do felg stalowych i aluminiowych
- TYP ŁBA: stożek
- SZEROKOŚĆ KOŃCOWA STOŻKA: 23 mm
- TWARDOŚĆ ŚRUBY: 10.9
Śruba M12x1,25x28 stożek K17
Przeznaczona do montażu aluminiowych lub stalowych felg (zależnie od modelu auta). Śruba posiada powłokę ochronną typu A3K – jest to ocynk o błyszczącym, niebieskim zabarwieniu (pasywacji). Śruba wykonana jest w klasie twardości 10.9, co zapewnia jej bardzo dobre własności mechaniczne i fizyczne, m.in. wytrzymałość na rozciąganie i odporność na odkształcenia.
Śruby produkowane są ze stopu metalu, gwarantującego odpowiednią wytrzymałość połączenia gwintowego. Użytkownik może bez obaw zamocować koło, stosując zalecaną przez producenta pojazdu siłę podczas jej dokręcania.
Opis oznaczeń na rysunku:
- Typ łba: stożek
- Rozmiar klucza: 17 mm,
- Długość gwintu: 28 mm.
Parametry śrub:
- ŚREDNICA GWINTU: M12
- SKOK GWINTU: 1.25
- DŁUGOŚĆ GWINTU: 28 mm
- ROZMIAR KLUCZA: 17
- WYKOŃCZENIE: ocynk
- ZASTOSOWANIE: do felg stalowych i aluminiowych
- TYP ŁBA: stożek
- SZEROKOŚĆ KOŃCOWA STOŻKA: 23 mm
- TWARDOŚĆ ŚRUBY: 10.9
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: