ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER TPMS-10 ALPHA
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Schrader Gen Alpha, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- dwie podkładki z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
Wymiary:
- wysokość: 56mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 38mm
- średnica główki zaworu: 17mm
Zawór stosowany z czujnikami typu Schrader Gen Alpha występującymi między innymi w autach:
- CHRYSLER: 300 (01/2009-11/2017), 300C (06/2006-05/2010), SEBRING (06/2006-12/2015), VOYAGER (07/2007-12/2010)
- DODGE: AVENGER (2006-2007), CALIBER (01/2006-12/2011), CHALLENGER (01/2008-06/2018), CHARGER (01/2009-06/2018), DAKOTA (2009-2014), JOURNEY (01/2009-12/2010), NITRO (08/2006-12/2011)
- FIAT: FREEMONT (01/2011-06/2018)
- JEEP: COMMANDER (01/2006-12/2010), CHEROKEE (2007-2013), GRAND CHEROKEE (06/2006-12/2010), WRANGLER (07/2007-08/2010)
- LANCIA: THEMA (01/2011-06/2018), VOYAGER (07/2007-12/2010), VOYAGER (01/2011-12/2015)
- MAYBACH S 500 (01/2015-06/2018)
- MERCEDES-BENZ AMG (2010-2014), CL-CLASS (06/2009-06/2018), CLC-CLASS (06/2008-12/2011), CLK (04/2007-09/2009), CLS (07/2009-06/2018), E-CLASS (W212/C207) (07/2009-08/2016), G-CLASS (04/2007-06/2018), GL/GLS-CLASS (06/2009-06/2018), ML-CLASS (08/2009-06/2018), R-CLASS (08/2009-11/2017), S-CLASS (06/2009-06/2018), SL (01/2012-06/2018), SLC (01/2016-06/2018), SLK (04/2007-12/2015), SLS (01/2010-06/2017), SPRINTER (11/2011-06/2018)
- SMART: FORTWO (01/2007-02/2014)
- VOLKSWAGEN: CRAFTER (07/2014-03/2017)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER GEN 4 TPMS-08 CLAMP-IN
Zawór skręcany aluminiowy do czujników TPMS do czujników Schrader GEN 4 w wersji skręcanej Clamp-In doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- podkładka z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
- śruba z podkładką kontrującą do montażu
Wymiary:
- wysokość: 54mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 36mm
- średnica główki zaworu: 16mm
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu Schrader GEN 4 występującymi w autach:
- ALFA ROMEO: GIULIETTA (01/2014-06/2018), MITO (08/2013-06/2018) BUICK PARK AVENUE (1997-2005)
- CADILLAC: CTS (01/2008-06/2018), ESCALADE (01/2012-06/2018)
- CHEVROLET: AVEO (11/2010-06/2018), CAPTIVA (06/2006-06/2018), COBALT (02/2013-12/2015), CRUZE (06/2014-06/2018), EXPRESS (07/2002-06/2018), MALIBU (01/2012-06/2018), MATIZ (06/2014-06/2018), ORLANDO (09/2010-06/2018), SPARK (07/2009-06/2018), SUBURBAN (03/2006-07/2008), TRAX (01/2013-06/2018)
- CHRYSLER: TOWN-COUNTRY (01/2011-12/2016), VIPER (12/2012-06/2018), VOYAGER (01/2011-12/2016)
- CITROEN: BERLINGO (01/2009-10/2013), C4 (08/2008-09/2013), DS4 (12/2010-12/2013), DS5 (01/2011-12/2013), JUMPY/DISPATCH (01/2011-09/2014), NEMO (10/2007-12/2015)
- DAEWOO: GENTRA (08/2013-12/2016), NEXIA (06/2014-12/2016)
- DODGE: DURANGO (01/2011-06/2018), GRAND CARAVAN (01/2011-12/2016), JOURNEY (01/2011-06/2018), RAM SERIES (2010-2013), VIPER (12/2012-06/2015)
- FIAT: 500L (05/2007-06/2018), DOBLO (12/2012-06/2018), LINEA (03/2007-12/2015), QUBO (10/2007-06/2018), STRADA (01/2012-06/2018)
- FORD: EXPLORER (01/2013-12/2017), NAVIGATOR (01/2011-12/2014), TRANSIT (01/2014-11/2017)
- HUMMER: H2 (04/2002-12/2008), H3 (03/2005-01/2012)
- JEEP: COMPASS (01/2011-06/2017), GRAND CHEROKEE (01/2011-12/2015), LIBERTY (2010-2014), PATRIOT (12/2006-03/2017), WRANGLER (09/2010-06/2018)
- MAZDA: BT-50 (05/2011-06/2018)
- OPEL: ADAM (01/2012-06/2014), ADAM (07/2014-06/2018), ANTARA (08/2006-12/2010), ANTARA (01/2011-05/2014), ANTARA (06/2014-06/2018), COMBO D (03/2011-06/2018), CORSA E (11/2014-06/2018), MERIVA B (07/2014-06/2017), MOKKA (01/2012-09/2016), MOKKA X (10/2016-06/2018)
- PEUGEOT 307 (03/2007-12/2007), 308 CC (09/2009-08/2013), 308 SW (04/2007-08/2013), 3008 (11/2008-08/2013), 5008 (09/2009-08/2013), EXPERT (01/2011-09/2014), PARTNER (2008-2013), RCZ (03/2010-10/2013)
- SAAB: 9-4X (04/2011-01/2014)
- SSANGYONG ACTYON (03/2014-06/2018), KORANDO C (08/2013-06/2018), REXTON (05/2014-10/2017), RODIUS (05/2014-06/2018), TOYOTA PROACE (01/2013-05/2014)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS HUF BERU TPMS-07B ANTRACYT
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Beru, VDO, Pacific, Alligator Sensit, Huf IntelliSensor, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem na zawór 11.3 mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus,
- gumowa uszczelka zaworu,
- podkładka z tworzywa sztucznego,
- plastikowy kapturek z uszczelką,
- wkładka sprężynowa,
- wyprofilowany trzon zaworu,
- śruba montażowa.
Wymiary:
- wysokość: 52 mm,
- otwór w feldze: 11.3 mm + 0.4 mm,
- wysokość od felgi: 36 mm,
- średnica główki zaworu: 176 mm.
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu VDO, Beru, Pacific występującymi w autach: BMW, Porsche, Tesla, Alfa Romeo, Alpina, Aston Martin, Audi, Bentley, Chrysler, Ferrari, Fiat, Lamborghini, Land Rover, Maserati, Maybach, Mercedes Benz, Mini, Rolls-Royce, VW.
Pierścień centrujący 66.6-73.1 czerwony
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Pierścień centrujący 58.1-76.1 czarny (4 szt.)
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Przeznaczenie:
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Jakość wykonania
Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!
Pierścień centrujący 56.1-67.1 czarny (4 szt.)
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Przeznaczenie:
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Jakość wykonania
Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!
Pierścień centrujący 56.1-67.0 biały
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Zabawka dla kota matatabi 20cm
Zabawka z matatabi z piórkami i piłką dla kota jest zabawką, obok której nie przejdzie obojętnie większość kotów.
Główne cechy produktu:
- wykonana z matatabi, piórek oraz lnu
- posiada grzechotkę, która dodatkowo zachęca kota do zabawy
- piórka skutecznie pobudzają instynkt łowiecki
- czyści zęby
-
przeznaczona dla wszystkich kotów
Wymiary:
-
długość całkowita zabawki ok 20cm
Woreczki na psie odchody 160szt.
WORECZKI NA PSIE ODCHODY 160 sztuk (10 rolek). Woreczki na wygodnych rolkach po 16 szt, dzięki czemu zabierzesz je ze sobą wszędzie tam gdzie mogą się przydać. Uniwersalny rozmiar rolki sprawi, że będzie ona pasowała do praktycznie wszystkich dostępnych na rynku dyspenserów.Komplet ZAWIERA: 10 rolek
Specyfikacja:
- Długość rolki: 6 cm
- Średnica rolki: 2,5 cm
REKAWICZKI OGRODOWE DAMSKIE NITRYLOWE
Rękawice ogrodowe, robocze dziane. Powlekane nitrylem zakończone ściągaczem. Bardzo trwałe. Elastyczne i rozciągliwe idealnie dopasowują się do kształtu dłoni. Powłoka nitrylowa zwiększa odporność na smary i oleje.
Podana cena dotyczy pary rękawiczek
Nóż składany ratowniczy myśliwski survival 23cm
Nóż jest niezawodny i wyjątkowo solidny, świetnie sprawdzi się w powszechnej turystyce i survivalu. Nóż posiada unikatowy design, wykonany został z wysokiej jakości materiałów. Głownia została wykonana z wysokojakościowej stali nierdzewnej. Nóż wyposażony jest w przecinak do cięcia pasów i zbijak do szyb, dzięki czemu przyda się w wielu trudnych sytuacjach.
Wygodna rękojeść świetnie leży w dłoni oraz jest odporna na uszkodzenia. Jej ergonomiczny kształt gwarantuje bezpieczny chwyt w każdej sytuacji. W ostrzu umieszczono mechanizm ułatwiający otwieranie noża jedną ręką.
Nóż został wyposażony w blokadę liner lock, która zapobiega mimowolnemu otwarciu lub zamknięciu ostrza. Bezproblemowe przenoszenie noża zapewnia specjalny klips, dzięki któremu nóż można zawiesić na pasku, szlufce lub wyposażeniu taktycznym.
Produkt zapakowany jest w firmowe kartonowe pudełko.
Dane techniczne
- Długość całkowita: 23cm
- Długość głowni: 9,5cm
- Długość po złożeniu: 13,2cm
- Szerokość głowni: 2,8cm
- Materiał rękojeści: metal + tworzywo + drewno
Nóż składany ratowniczy myśliwski survival 23cm
Nóż jest niezawodny i wyjątkowo solidny, świetnie sprawdzi się w powszechnej turystyce i survivalu. Nóż posiada unikatowy design, wykonany został z wysokiej jakości materiałów. Głownia została wykonana z wysokojakościowej stali nierdzewnej. Nóż wyposażony jest w przecinak do cięcia pasów i zbijak do szyb, dzięki czemu przyda się w wielu trudnych sytuacjach.
Wygodna rękojeść świetnie leży w dłoni oraz jest odporna na uszkodzenia. Jej ergonomiczny kształt gwarantuje bezpieczny chwyt w każdej sytuacji. W ostrzu umieszczono mechanizm ułatwiający otwieranie noża jedną ręką.
Nóż został wyposażony w blokadę liner lock, która zapobiega mimowolnemu otwarciu lub zamknięciu ostrza. Bezproblemowe przenoszenie noża zapewnia specjalny klips, dzięki któremu nóż można zawiesić na pasku, szlufce lub wyposażeniu taktycznym.
Produkt zapakowany jest w firmowe kartonowe pudełko.
Dane techniczne
- Długość całkowita: 23cm
- Długość głowni: 10cm
- Długość po złożeniu: 13,5cm
- Szerokość głowni: 2,5cm
- Materiał rękojeści: metal + tworzywo + drewno
Nóż motylkowy tęczowy # ostry
Starannie wykonany nóż motylkowy używany głównie do wykonywania najróżniejszych tricków i akrobacji. Pięknie mieniący się wszystkimi kolorami tęczy nóż motylkowy jest świetnym narzędziem do treningu.
Mechanizm składania i rozkładania jest bardzo płynny co powoduje, że ćwiczenia motylkiem są przyjemne i wciągające. Wygodna metalowa rękojeść składa się z dwóch ruchomych części, które w pozycji zamkniętej chronią i zabezpieczają ostrze.
Głownia jest ostra i w pełni funkcjonalna, nadaję się do normalnego użytkowania. Dodatkowym atutem noża jest blokada ostrza typu latch, która zabezpiecza nóż przed niepożądanym zamknięciem, bądź otwarciem się.
Zapakowany w firmowe kartonowe pudełko.
Dane techniczne
- długość całkowita: 23,5 cm
- długość ostrza: 9 cm
- długość po złożeniu: 13,5 cm
- szerokość ostrza: 2 cm
- waga: ok. 200g
- ostrze ze stali nierdzewnej
- rękojeść metalowa
- blokada ostrza typu latch
Nóż motylkowy treningowy tęczowy # tępy
Starannie wykonany nóż motylkowy używany głównie do wykonywania najróżniejszych tricków i akrobacji. Pięknie mieniący się wszystkimi kolorami tęczy nóż motylkowy jest świetnym narzędziem do treningu dla początkujących użytkowników.
Mechanizm składania i rozkładania jest bardzo płynny co powoduje, że ćwiczenia motylkiem są przyjemne i wciągające. Wygodna metalowa rękojeść składa się z dwóch ruchomych części, które w pozycji zamkniętej chronią i zabezpieczają ostrze.
Dzięki zastosowaniu tępego ostrza nóż jest w pełni bezpieczny podczas nauki trików. Dodatkowym atutem noża jest blokada ostrza typu latch, która zabezpiecza nóż przed niepożądanym zamknięciem, bądź otwarciem się.
Zapakowany w firmowe kartonowe pudełko.
Dane techniczne
- długość całkowita: 23,5 cm
- długość ostrza: 9 cm
- długość po złożeniu: 13,5 cm
- szerokość ostrza: 2 cm
- waga: ok. 200g
- ostrze ze stali nierdzewnej
- rękojeść metalowa
- blokada ostrza typu latch
Zabawka gumowa dla psa gryzak kość aport 12cm
Zabawka gumowa znakomicie nadaje się do aportowania – jest jednocześnie lekka i łatwa do chwytania. Wykonana wyłącznie z bezpiecznego tworzywa. Jasne i wyraźne barwy sprawiają, że bardzo łatwo ją odszukać np. w trawie lub podczas zabawy.
Nada się dla wszystkich psów w okresie „ząbkowania”, pomagają również w zachowaniu należytej higieny zębów.
Firmowe foliowe opakowanie.
Dostępne kolory:
- niebieski
- różowy
- seledynowy
Kolor wysławmy losowo.
Toporek siekierka TOMAHAWK FOXTER
Toporek nóż siekiera tomahawk tasak topór pokrowiec 26cm. Toporek został wykonany z jednego kawałka grubej stali. Rękojeść jest pokryta antypoślizgową powierzchnią co zapewnia pewny chwyt. Toporek nadaje się do rzucania.
Dzięki niewielkim rozmiarom bez problemu zmieści się w każdym plecaku, natomiast przytroczony do kamizelki lub pasa nie zajmie wiele miejsca.
Toporek dedykowany dla każdego fana podróży, pasjonatów survivali, wędkarzy, myśliwych itd. W komplecie znajduje się pokrowiec na ostrze z mocowaniem do pasa. Produkt zapakowany jest w firmowe etui.
Dane techniczne
- Długość całkowita: 26cm
- Długość ostrza: 11,5cm
GNIAZDO ELEKTRYCZNE / ZAPALNICZKI EURO 12/24V 20A MAX
Nadaje się do wszystkich pojazdów z zasilaniem prądem stałym 12V.
Użytkowanie:
- Wykonaj otwór o średnicy 26 mm.
- Umieść w nim gniazdo.
- Przykręć gniazdo za pomocą 2 wkrętów.
- Podłącz czerwony przewód do bieguna dodatniego (+).
- Podłącz czarny przewód do bieguna ujemnego (-) gniazda.
- Użyj wsuwek o szerokości 6,3 mm do podłączenia przewodów.
- Wskazane jest, aby podłączyć gniazdo poprzez bezpiecznik 15A.
Ważne!
- Upewnij się, że zasilanie jest wyłączone przed rozpoczęciem instalacji, aby uniknąć ryzyka porażenia prądem elektrycznym.
- Podłączając przewody, upewnij się, że czerwony przewód jest łączony z biegunem dodatnim (+), a czarny przewód z biegunem ujemnym (-), aby zapewnić prawidłową polaryzację.
- Nie przekraczaj dopuszczalnych wartości elektrycznych, ponieważ może to spowodować przegrzanie i uszkodzenie gniazda oraz innych elementów układu elektrycznego.
Specyfikacja techniczna:
- 12/24V max 240W/20A
- ZIELONE PODŚWIETLENIE
- TYP EURO
WTYCZKA ZAPALNICZKI Z PRZEWODEM 200 CM
Przeznaczona jest do zwiększenia zasięgu urządzeń, które do pracy wymagają napięcia od 12V do 24V ze standardowego gniazda zapalniczki pojazdu.
Użytkowanie:
- Włóż urządzenie do gniazda zapalniczki samochodowej.
- Włącz zapłon samochodu.
- Podepnij urządzenie mobilne do ładowania.
Ważne!
- Max 5A
- 12-24V
Przed podłączeniem urządzenia do gniazda zapalniczki upewnij się, że wydajność gniazda zapalniczki nie zostanie przekroczona!
WTYCZKA ZAPALNICZKI Z PRZEWODEM 120 CM
Przeznaczona jest do zwiększenia zasięgu urządzeń, które do pracy wymagają napięcia od 12V do 24V ze standardowego gniazda zapalniczki pojazdu.
Użytkowanie:
- Włóż urządzenie do gniazda zapalniczki samochodowej.
- Włącz zapłon samochodu.
- Podepnij urządzenie mobilne do ładowania.
Specyfikacja techniczna:
- Max 5A
- 12-24V
Przed podłączeniem urządzenia do gniazda zapalniczki upewnij się, że wydajność gniazda zapalniczki nie zostanie przekroczona!
LEJEK DO PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH SKOŚNY CZASZA 80 MM
Wąski i mały wygodny lejek świetnie nadaje się do wlewania oleju, wody, płynu do chłodnic, oraz płynu do spryskiwaczy.
Użytkowanie:
- Włóż wąski koniec lejka do otworu do wlewania płynu.
- Powoli i ostrożnie nalej płyn.
- Po użyciu oczyść lejek.
- Przechowuj lejek w suchym miejscu.
WLEW: 8 CM
DŁUGOŚĆ: 29 CM
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: