CTS

Pierścień centrujący 58.1-70.4 cytrynowy

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100771
100771

Pierścień centrujący 58.1-67.1 cytrynowy

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100769
100769

Pierścień centrujący 58.1-64.0 cytrynowy

100768

szt.
Produkt dostępny
100768
100768

Pierścień centrujący 58.1-63.3 niebieski

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100666
FE 04-01-62234

Pierścień centrujący 57.1-74.1 niebieski

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100766
FE 04-01-59495

Pierścień centrujący 56.1-73.0 czerwony

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100759
100759

Pierścień centrujący 56.1-70.4 czerwony

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100758
100758

Pierścień centrujący 56.1-70.1 czerwony

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100757
100757

Pierścień centrujący 54.1-73.0 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100754
100754

Pierścień centrujący 54.1-70.1 beżowy

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100751
FE 04-01-62201

Pierścień centrujący 65.1-76.0 ciemno zielony

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100790
100790

Oplot kierownicy wiązany 37-39 4 el. (10,5cm) czarny

Pokrowiec / oplot kierownicy wykonany z wysokiej jakości, naturalnej skóry (4 kawałki). Pasuje na kierownice o średnicy od 37 do 39cm, szerokość 10,5cm, w komplecie nici.

szt.
Produkt dostępny
31004
CTS 31004

Oplot kierownicy wiązany 37-39 4 el. (9,5cm) czarny

Pokrowiec / oplot kierownicy wykonany z wysokiej jakości, naturalnej skóry (4 kawałki).Pasuje na kierownice o średnicy od 37 do 39cm, szerokość 9,5cm, w komplecie nici.

szt.
Produkt dostępny
31001
CTS 31001

Wskaźnik napięcia - Voltomierz SMOKE

Voltomierztyp smoke, zakres od 8 do 18 wolt. Przy wyłaczonej stacyjce cały wskaźnik jest czarny, po przekręceniu kluczyka skala i wskazówka wskaźnika rozjaśnia się. Średnica wskaźnika to 52mm, długość 75mm, z przodu obwódka srebrna matowa. W komplecie znajduje się zestaw wszystkich niezbędnych do montażu elementów.

szt.
Produkt dostępny
5903359076465
J 07646
Wyprzedaż

Obrotomierz 0-8000 RPM INDIGLO

Obrotomierz z zakresem od 0 do 8000 RPM. Przeznaczony do silników 3, 4 lub 6 cylindrowych (przełącznik z tyłu wskażnika). Rewelacyjne podświetlenie typu INDIGLO. Średnica wskaźnika to 52mm, z przodu obwódka chrom, głębokość wskaźnika to 6,0cm (z obramówką 6,7cm). W komplecie znajduje się zestaw wszystkich niezbędnych do montażu elementów.

szt
Produkt dostępny
5900768076567
J 07656
Wyprzedaż

Obrotomierz 0-8000 RPM SMOKE

Obrotomierz typ smoke firmy AUTO GAUGE , zakres 0-8000 R.P.M. Przeznaczony do każdego auta z silnikiem benzynowym - 3, 4 lub 6 cylindrów (posiada przełacznik w tynej częsci). Przy wyłączonej stacyjce cały obrotomierz jest czarny, po przekręceniu kluczyka skala i wskazówka wskaźnika rozjaśnia się Średnica obrotomierza to 52mm, z przodu obwódka srebrna matowa. W komplecie znajduje się zestaw wszystkich niezbędnych do montażu elementów.

szt
Produkt dostępny
5900768076505
J 07650
Wyprzedaż

Wskaźnik ciśnienia doładowania SMOKE

Wskaźnik cisnienia doładowania BAR typ smoke, przeznaczony do pomiaru ciśnienia powietrza doładowującego silnik. Pomiar wykonywany jest na wyjściu sprężarki lub dmuchawy. SMOKE - przy wyłączonej stacyjce cały wskaźnik jest czarny, po przekręceniu kluczyka skala i wskazówka wskaźnika rozjaśnia się. Średnica wskaźnika to 52mm, długość 48mm, z przodu obwódka srebrna matowa. W komplecie znajduje się zestaw wszystkich niezbędnych do montażu elementów.

szt.
Produkt dostępny
5903359076410
J 07641

Wskaźnik podciśnienia INDIGLO

Wskaźnik podcisnienia, zakres od -1 do 0 BAR. Rewelacyjne podświetlenie typu INDIGLO. Średnica wskaźnika to 52mm, z przodu obwódka chrom, głębokość wskaźnika to 3cm (z obramówką 3,5cm). W komplecie znajduje się zestaw wszystkich niezbędnych do montażu elementów.

szt.
Produkt dostępny
5903359076519
J 07651
Wyprzedaż

Wskaźnik ciśnienia oleju SMOKE

Wskaźnik ciśnienia oleju BAR typ smoke, zakres pomiaru 0-7 BAR. Przy wyłączonej stacyjce cały wskaźnik jest czarny, po przekręceniu kluczyka skala i wskazówka wskaźnika rozjaśnia się . Średnica wskaźnika to 52mm, długość 75mm, z przodu obwódka srebrna matowa. W komplecie znajduje się zestaw niezbędnych do montażu elementów. Czujnik oleju - śruba 10mm, skok gwintu 1mm.

szt.
Produkt dostępny
5903359076434
J 07643

Wskaźnik temperatury oleju SMOKE

Wskaźnik temperatury olejutyp smoke, zakres od 40 do 150 stopni. Przy wyłaczonej stacyjce cały wskaźnik jest czarny, po przekręceniu kluczyka skala i wskazówka wskaźnika rozjaśnia się. Średnica wskaźnika to 52mm, przednia obwódka obwódka srebrna matowa. Przeznaczony do zamontowania w otworze lub specjalnym panelu wskaźnikowym. W komplecie znajduje się zestaw wszystkich niezbędnych do montażu elementów.

szt.
Produkt dostępny
5903359076458
J 07645
Przełącz do wersji klasycznej