K2 MOTOR FLUSH Płucze wnętrze silnika 250ml
K2 Motor Flush to profesjonalna płukanka do silnika o sprawdzonej recepturze opartej na substancjach czyszczących, środkach smarnych oraz dodatkach przeciwzużyciowy. Usuwa nagar, szlam olejowy oraz sadzę.
Pozwala rozpuścić zanieczyszczenia blokujące pierścienie tłokowe, zwiększając ich szczelność. Szczelne pierścienie to zwiększona kompresja oraz zmniejszony pobór oleju. K2 Motor Flush w ciągu kilkunastu minut rozpuszcza nawet najstarsze nagary, osady i inne zabrudzenia znajdujące się w układzie smarowania silnika. Przywraca pełną przepustowość kanałom olejowym.
Dzięki dopracowanej recepturze i wysokiej skuteczności, środek do płukania silnika K2 Motor Flush:
- usuwa osad, nagary, szlam olejowy i sadzę z wnętrza silnika
- przywraca pełną przepustowość kanałom olejowym
- redukuje dymienie i emisję szkodliwych dla środowiska spalin
- zwiększa moc, dzięki uwolnieniu zapieczonych pierścieni tłoka
- podnosi kompresję w cylindrach
- zmniejsza zużycie oleju
- wycisza silnik, eliminuje hałas z popychaczy zaworów
K2 Motor Flush może być stosowany we wszystkich silnikach spalinowych – diesla, benzynowych oraz zasilanych gazem. Specjalne dodatki smarujące zawarte w płukance, zabezpieczają silnik przed nadmiernym tarciem mogącym powstać na skutek rozrzedzenia oleju po dolaniu środka płuczącego. K2 Motor Flush jest całkowicie bezpieczny dla silnika.
Płukankę silnika K2 Motor Flush zaleca się zastosować zwłaszcza w przypadku:
- jeżdżenia na oleju starszym niż 12 miesięcy
- zakupu auta z silnikiem, którego historia nie jest nam znana
- użytkowania auta głownie w trybie miejskim (jazda po mieście, na krótkich dystansach)
- spalania oleju przez silnik (nadmierne branie oleju)
- nadmiernego „kopcenia” (czarny lub niebieski dym z wydechu)
- niskiej kompresji
- kiedy olej wylatuje przez odmę
- przekroczenia zalecanego terminu wymiany oleju (jazda na przepracowanym oleju)
Zaleca się stosowanie płukanki do silnika co najmniej raz w roku, najlepiej przy każdej wymianie oleju silnikowego. Pozwoli to utrzymać jednostkę napędową w czystości, zwiększyć jej wydajność i wydłużyć żywotność. Czarny osad można wyeliminować trwale przy regularnym stosowaniu preparatu.
Jedno opakowanie wystarcza na 4-6 l oleju. W przypadku mocno zanieczyszczonych silników proporcję oraz czas pracy na płukance można zwiększyć. K2 Motor Flush to produkt obecny na rynku od ponad 20 lat. Sprawdzony przez tysiące warsztatów w kraju i za granicą. Uznawany jest za jeden z najskuteczniejszych środków w swojej kategorii.
SPOSÓB UŻYCIA:
1. Płukanie wnętrza silnika należy przeprowadzić bezpośrednio przed wymianą oleju silnikowego.
2. Przed zastosowaniem środka należy sprawdzić poziom oleju w silniku, jeśli nie jest właściwy, należy uzupełnić olej.
3. Następnie wlać całą zawartość opakowania do rozgrzanego silnika.
4. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 10 - 15 minut.
5. Następnie wyłączyć silnik i usunąć grawitacyjnie cały zużyty olej z silnika.
6. Zmienić filtr oleju na nowy.
7. Wlać odpowiednią ilość nowego oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
POJEMNOŚĆ: 250 ml.
Ceramizer do silników czterosuwowych benzynowych Diesla LPG CNG BIO (CS)
Ceramizer - preparat do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silnika. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w silniku. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal, a w szczególności w miejscach zużytych (wytartych).
Warstwa ta wyrównuje i pokrywa mikrodefekty, rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu. Można to porównać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach. Proces narastania warstwy trwa do około 1500 km przebiegu.
KORZYŚCI z zastosowania Ceramizera® do oleju silników spalinowych (CS):
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju).
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.
- Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®.
Dozowanie:
Do pobrania: Instrukcja stosowania do silników spalinowych |
Uszczelanicz HERMETIC 115ml
XERAMIC Oil Stop likwiduje wycieki oleju 250ml
Likwiduje wycieki oleju wokół: uszczelek, pod miską olejową, pod pokrywą zaworów jak również wycieki poprzez mikropęknięcia w metalowych elementach silnika. Dzięki temu w wielu przypadkach preparat pozwoli zapobiec kosztownym naprawom silnika. Znacznie zmniejsza zużycie oleju, gdyż zwiększa tzw. "lepkość kinetyczną" oleju w jego temperaturze pracy. Najbardziej widocznym dla oka efektem działania produktu jest ograniczenie niebieskiego dymu wydobywającego się z rury wydechowej, który powstaje w wyniku spalania nadmiernych ilości oleju.
K2 DOKTOR CAR SPEC Dodatek do oleju silnikowego 443 ML
K2 DOKTOR CAR SPEC został opracowany i wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszej technologii "NANOTECH". Dzięki swym właściwościom znacznie minimalizuje wycieki z silnika. Zwiększa grubość filmu olejowego, przyczyniając się do mniejszego zużycia oleju podczas intensywnej pracy silnika. Produkt posiada dobrą odporność na zmiany temperatury oraz bardzo wysokie parametry smarne, charakterystyczne dla olejów syntetycznych. Posiada dobrą płynność w niskich temperaturach. Uszczelnia silnik, podnosi jego kompresję oraz zmniejsza tarcie między częściami. Wycisza pracę silnika i przedłuża jego żywotność. Utrzymuje wnętrze silnika w czystości. Likwiduje dymienie z rury wydechowej.
Może być stosowany we wszystkich rodzajach silników, zarówno starych, jak i nowych, benzynowych i Diesla. Nadaje się również do silników zasilanych LPG lub CNG. Jest mieszalny z wszystkimi rodzajami olejów mineralnych i syntetycznych. Może być stosowany z markowymi olejami przekładniowymi klasy GL-5 w celu wyciszenia i uszczelnienia przekładni. Polecany szczególnie do silników pracujących w ekstremalnie trudnych warunkach (jazda w górach, w czasie letnich upałów, z pełnym obciążeniem, częste uruchamianie zimnego silnika, jazda miejska). Nie zawiera szkodliwego P.T.F.E.
SPOSÓB UŻYCIA:
Silnik: w zależności od stopnia zużycia stosować 1 puszkę DOKTOR CAR SPEC'a na 2 do 5 litrów oleju silnikowego.
Skrzynia biegów, tylny most: mieszać DOKTOR CAR SPEC'a tylko z markowymi olejami klasy GL-5 stosując 1 puszkę na około 3 litry oleju.
K2 MILITEC-1 Dodatek do oleju silnikowego 250ml
Militec-1 jest w 100% syntetycznym dodatkiem do oleju produkowanym w oparciu o najbardziej zaawansowaną technologię nanocząsteczek. Czynne składniki produktu działają bezpośrednio na części metalowe tworząc wiązanie na poziomie molekularnym i przenikają do przestrzeni międzykrystalicznej warstw powierzchniowych trących elementów. W wyniku powyższej reakcji na współpracujących ze sobą elementach tworzy się bardzo cienka i niezwykle trwała warstwa ochronna. Militec-1 nie zawiera żadnych potencjalnie szkodliwych stałych elementów, nie zmienia właściwości elastycznych metalu. Przyczynia się do znacznego wydłużenia trwałości mechanizmów. Militec-1 jest mieszalny ze wszystkimi olejami silnikowymi, przekładniowymi, hydraulicznymi niezależnie od ich lepkości i klasy jakości. Raz dodany Militec-1 do silnika pozostaje wewnątrz na dłużej, tym samym chroni silnik mimo regularnej wymiany oleju zgodnie z instrukcją obsługi samochodu. Może być stosowany w silnikach z mokrym sprzęgłem.
Korzyści z zastosowania Militec-1:
- Zmniejsza tarcie oraz zwiększa warstwę ochronną współpracujących elementów prowadząc do wydłużenia żywotności silnika.
- Modyfikuje własności powierzchni trących, tworząc trwałą warstwę zabezpieczającą silnik podczas rozruchu. Eliminując do minimum skutki krytycznej fazy rozruchu zimnego silnika.
- Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy metalowymi częściami.
- Pełna i ciągła maksymalna ochrona współpracujących części.
- Chroni przed substancjami kwaśnymi, nagarami itp.
SPOSÓB UŻYCIA:
Militec-1 należy stosować w poniższych proporcjach:
- Silniki benzynowe oraz Diesla: 50 ml na 1 litr oleju powtarzać co 20.000 km
- Manualne skrzynie biegów: 60 ml na 1 litr oleju powtarzać co 50.000 km
- Automatyczne skrzynie biegów: 50 ml na 1 litr oleju powtarzać co 50.000 km
- Dyferencjały: 60 ml na 1 litr oleju powtarzać co 50.000 km
- Przekładnie kierownicze: 50 ml na 1 litr oleju powtarzać co 50.000 km
- Systemy Klimatyzacji samochodowej: 5-10 ml przy każdej wymianie środka smarnego
- Silniki dwusuwowe: 40 ml na 1 litr oleju, który będzie mieszalny z benzyną
- Łożyska kół: nałożyć cienką warstwę przed smarowaniem
- Kompresory: 30ml na 1 litr smaru podstawowego, powtórzyć przy każdej wymianie lub po 1000 godzin pracy
- Urządzenie chłodnicze - klimatyzatory: 8ml na 1 litr czynnika chłodniczego
- Maszyny hydrauliczne (wózki widłowe, podnośniki itp.): 250 ml na 20 litrów płynu hydraulicznego po każdym 1000 godzin pracy
- Broń palna: Należy rozebrać oraz wyczyścić lufę i całą konstrukcję za pomocą rozpuszczalnika odtłuszczającego(po pierwszym użyciu MILITEC-1 nie trzeba będzie już powtarzać odtłuszczenia). Posmarować preparatem wnętrze lufy i wszystkie inne części metalowe. Po kilku strzałach wytrzeć broń do sucha. MILITEC-1 zmniejsza tarcie i zużycie konstrukcji, zapobiega osadzaniu się sadzy, ołowiu i innych zanieczyszczeń, podnosi prędkość postępową pocisku z lufy oraz poprawia celność strzału. Proces smarowania należy powtórzyć po około 1000 strzałach.
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: