CTS

Tester / próbnik napięcia samochodowy 6-24V

Próbnik napięcia samochodowy 6 - 24V.

szt.
Chwilowy brak
5906083652608
MA 65260

Tester / próbnik napięcia AC 125-250V

Próbnik napięcia umożliwia wykrycie napięcia AC metodą kontaktową np. w gniazdku domowym, czy na końcówkach przewodów. Obecność napięcia sygnalizowana jest zaświeceniem się neonówki umieszczonej wewnątrz rączki.

Dane techniczne:

  • Zakres wykrywania napięcia AC: 125 - 250V
  • Długość całkowita: 140 mm
  • Szerokość grotu: 3,0 mm
szt.
Chwilowy brak
5906083652332
MA 65233

Tester świec zapłonowych

Tester do sprawdzania układu zapłonowego. Urządzenie pozwala w łatwy sposób zdiagnozować uszkodzenia cewki zapłonowej oraz sprawdzić jakość i siłę iskry w świecy zapłonowej.

Urządzenie należy podłączyć do fajki zapłonowej, podłączyć masę, a następnie zbadać iskrę poprzez próbę odpalenia silnika.

Zakres pomiaru od 10kV do 40 kV.

szt.
Produkt dostępny
5903293031247
HD 03124 SPT-1

Tester świec zapłonowych

Tester iskry świec, cewki układu zapłonowego. Tester do sprawdzania układu zapłonowego. Urządzenie pozwala w łatwy sposób zdiagnozować uszkodzenia cewki zapłonowej oraz sprawdzić jakość i siłę iskry w świecy zapłonowej. Tester podłączany pomiędzy kabel wysokiego napięcia, a świecę zapłonową.

Sposób użycia:

  • przy wyłączonym silniku zdjąć fajkę zapłonową ze świecy
  • podłączyć końcówkę testera do świecy
  • metalową końcówkę testera umieścić w fajce zapłonowej
  • uruchomić silnik.
szt.
Produkt dostępny
5903293031254
HD 03125 SPT-2

Tester / próbnik napięcia 12-250V DC/AC z LCD

Zakres napięcia jakie możemy mierzyć próbnikiem to 12-250V. Podstawową zaletą próbnika jest możliwość wykrywania przewodów będących pod napięciem bez konieczności dotykania przewodu.

CECHY PRODUKTU:

  • Bardzo dobrej jakości miernik o zaawansowanych możliwościach
  • Test jest wykonywany "kontaktowo" lub "indukcyjnie" tz. przybliżenie testera do badanej instalacji elektrycznej.
  • Nadaje się do domowego użytku oraz dla specjalistów z branży elektrycznej.
  • Podświetlany ekran wyświetla wyniki pomiarów w zakresie od 12, 36, 55, 110 I 250 V
  • Płaski grot o szerokości 3 mm

SPOSÓB UŻYCIA:

  1. Włącz miernik i ściśnij palcami końcówkę miernika, dzięki czemu odczyt będzie wiarygodny.
  2. Dotknij końcówką miernika wtyczkę prądu, którą chcesz sprawdzić.
szt.
Produkt dostępny
5903293031223
HD 03122

Tester płynu hamulcowego

Kompaktowy tester płynu hamulcowego. Umożliwia błyskawiczny pomiar zawartości wody w płynie hamulcowym, niezależnie od posiadanego modelu samochodu. Wystarczy zanurzyć elektrody testera w zbiorniczku z płynem hamulcowym i odczytać wskazanie diod kontrolnych. Urządzenie jest w stanie przetestować wiele rodzajów płynów hamulcowych (DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5.1).

Cechy produktu:

  • Kompaktowy tester płynu hamulcowego.
  • Umożliwia błyskawiczny pomiar jakości płynu.
  • Posiada dwie elektrody badające zawartość wody w płynie.
  • 5 czytelnych diod kontrolnych ułatwiają odczytanie wskazania.
  • Niezwykła szybkość i dokładność działania przy małym zużyciu energii.

Specyfikacja:

  • Materiał: tworzywo sztuczne
  • Zasilanie: 1x bateria AAA (brak w zestawie!)
  • Ilość diod kontrolnych: 5
  • Dwie stalowe elektrody
  • Wysokość: 15 cm
  • Średnica: 2 cm
  • Kolor: czarny

Pierwsze uruchomienie:

Aby wykonać test jakości płynu należy włączyć urządzenie przyciskiem znajdującym się na górze - jak w długopisie. Następnie ściągnąć dolną osłonę i umieścić końcówkę testera (dwa bolce) w zbiorniczku płynu hamulcowego.

Odczyt Wskazań Urządzenia:

  • A. Dioda zielona: Płyn hamulcowy nie zawiera wody.
  • B. Dioda żółta: poniżej 1% wody w układzie.
  • B. Dwie diody żółte: 2% wody w układzie - Zawartość w granicach normy.
  • C. Dioda czerwona: 3% wody w układzie - Zaleca wymiana płynu. Nawet o połowę mniej efektywny układ hamulcowy!
  • C. Dwie diody czerwone: powyżej 4% wody w układzie - PŁYN HAMULCOWY NALEŻY jak najszybciej WYMIENIĆ!

KONSERWACJA:

  • Wymień baterię jeżeli zielona dioda nie świeci po wciśnięciu przycisku na górze "włącznika".
  • Migające diody czerwone - należy wymienić baterię.
  • Wymagana bateria do uruchomienia testera 1szt. typ AAA (brak w zestawie).
  • Czyść bolców pomiarowych pod bieżącą wodą po każdym użyciu.
szt.
Produkt dostępny
5903293031230
HD 03123

Tester uszczelki pod głowicą 60 ml

Tester służy do wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna, diesel, LPG) chłodzonych płynem. 

Zasada działania:
W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in CO2 trafia do układu chłodzenia. Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia barwę.

Zawartość zestawu:

  • rurka plastikowa PCV
  • płyn reakcyjny 60ml 
  • uniwersalny adapter: 25mm - 55mm

Sposób użycia:

  1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami.
  2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  3. Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego.
  5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

Uwaga. W przypadku przeprowadzenia testu na wlewie chłodnicy zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia.

W przypadku testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym. W przypadku zmieszania się płynow wynik testu może być nieprawidłowy.

kpl.
Produkt dostępny
5904378586638
CA 58663

Tester elektrolitu akumulatora / aerometr

Niezastąpiony przyrząd do sprawdzania stanu naładowania akumulatora. Pomiar gęstości elektrolitu pozwala na oszacowanie stanu naładowania. Wskazania zielone pole - naładowany,  czerwone - akumulator rozładowany.

szt.
Produkt dostępny
5903293012499
HD 01249 TEST-01

Tester płynu chłodniczego

Tester płynu chłodniczego wielorazowego użytku.

  • Przeznaczony do pomiaru temperatury zamarzania płynu chłodniczego. Urządzenie szczególnie przydatne w okresie przedzimowym.
  • Zakres pomiaru temperatur : od -12°C do -43°C
  • Długość przyrządu: 22 cm
szt.
Produkt dostępny
5903293012482
HD 01248 TEST-02

Miernik tester akumulatora - voltomierz

PRZYDATNY - bardzo przydatne urządzenie podczas użytkowania auta, to on nam pokaże kiedy akumulator jest do doładowania wystarczy włożyć do gniazda zapaliniczki.

NOWOCZESNY  - posiada ergonomiczny kształt oraz jego estetyczna budowa i minimalistyczne wymiary sprawią, że wygląd jest nowoczesny oraz jest wyposażony w cyfrowy wyświetlacz LED.

NIEZAWODNY -  woltomierz posiada bardzo czytelny, cyfrowy wyświetlacz LED (czerwone cyfry), dzięki czemu odczyt nawet w słoneczny dzień nie stanowi problemu.

UNIWERSALNY - woltomierz jest dostosowany do każdego auta, które jest wyposażone w zapalniczkę samochodowa.

SPECYFIKACJA kolor: czarny, przeznaczony jest do instalacji: 12 i 24 V, zakres pomiaru: DC 8V - 30V ± % 1.2, dokładność: 0.1V, wymiary (dł/szer/wys): 7x3,9x2,7cm,waga: 40g.

SPECYFIKACJA

  • kolor: czarny
  • przeznaczony jest do instalacji: 12 i 24 V
  • zakres pomiaru: DC 8V - 30V ± % 1.2
  • dokładność: 0.1V
  • wymiary (dł/szer/wys): 7x3,9x2,7cm
  • waga: 40g
szt.
Produkt dostępny
5901785366648
IS 00000961

Tester / miernik ciśnienia sprężania BENZYNA LCD

Tester pomiaru ciśnienia sprężania w silnikach z zapłonem iskrowym w samochodach i motocyklach z silnikiem benzynowym. Manometr z czytelnym wyświetlaczem LCD, wskazuje wartość pomiaru (w jednostkach: psi, Kpa, Bar, Kgf/cm²) oraz stan naładowania baterii.

Manometr wyposażony w dwa rodzaje końcówek:

  • stożkowe gumowe z uszczelnieniem gniazda świecy: prosta i kątowa
  • wkręcane w gniazdo świecy

Dane techniczne

  • Zasilanie manometru: 2x bateria R03P AAA 1.5V
  • Jednostki pomiaru: psi, Kpa, Bar, Kgf/cm²

Zawartość opakowania

  • Manometr o średnicy 63 mm z wyświetlaczem LCD, odczyt do 200 psi
  • 500 mm przewód elastyczny z szybkozłączką do przyłączenia manometru i gwintem do nakręcenia adapterów
  • kątowe złącze ciśnieniowe 150 mm
  • proste złącze ciśnieniowe 150 mm
  • adapter M10x1.0 mm
  • adapter M12x1.25 mm
  • adapter M14x1.25 mm
  • adapter M18x1.5 mm
kpl.
Chwilowy brak
5903949703382
BT F06006

Tester płynu hamulcowego

Kompaktowy tester płynu hamulcowego. Umożliwia błyskawiczny pomiar zawartości wody w płynie hamulcowym, niezależnie od posiadanego modelu samochodu. Wystarczy zanurzyć elektrody testera w zbiorniczku z płynem hamulcowym i odczytać wskazanie diod kontrolnych. Urządzenie jest w stanie przetestować wiele rodzajów płynów hamulcowych (DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5.1).

KOMPAKTOWE ROZMIARY – tester ma niewielkie wymiary, wielkością przypomina marker. Narzędzie zmieści się do choćby nawet do podręcznej walizki z narzędziami, którą wozimy w aucie, a nawet w kieszeni.

DOKŁADNY - zasada działania testera opiera się na pomiarze zawartości wody w płynie hamulcowym. Wystarczy, że zanurzysz elektrody w płynie. Dzięki dokładnemu pomiarowi za pomocą wskaźników w postaci 5 diod LED, masz pewność, że uzyskasz precyzyjny pomiar poziomu wody w płynie hamulcowym.

5 DIODOWY – tester posiada diody LED, które oznaczają poziom wody w płynie. Dioda zielona - bateria ok, zawartość wody < 1%, dioda żółta - zawartość wody od 1% do 2%, dwie diody żółte - zawartość wody od 2% do 3%, dioda czerwona - zawartość wody ok. 3%, dwie diody czerwone - zawartość wody powyżej 3%.

BŁYSKAWICZNY POMIAR - jedyne co trzeba zrobić to wcisnąć przycisk i zanurzyć elektrody testera w zbiorniczku z płynem hamulcowym, a później odczytać wskazanie diod kontrolnych. Rezultat pojawi się już po kilku sekundach po zanurzeniu testera w płynie.

SPECYFIKACJA - kolor: czarny; zasilanie: 1x bateria AAA (brak w zestawie); wymiary: 15 x 2,5 cm; waga: 0,035 kg; waga w opakowaniu: 0,052 kg.

szt.
Produkt dostępny
5904665714034
IS 00019369

Tester płynu chłodniczego

Tester płynu chłodniczego wielorazowego użytku.

Sposób użycia:

  • Zdjąć korek chłodnicy.
  • Włączyć silnik i rozgrzać chłodnicę.
  • Doprowadzić płyn do wsakzanego poziomu.
  • Jeżeli płyn chłodzący zawiera rdzę i jest brudny - zaleca się jego wymianę.
  • Górny pływak (mały) musi znajdować się w pozycji pionowej.
  • Środkowy pływak (duży) wskazuje stopień ochrony.
  • Po użyciu spłukać tester wodą.

kolor niebieski: stopień zamarzania

kolor czerwony: stopień wrzenia

szt.
Produkt dostępny
5904378580728
CA 58072

Tester elektrolitu akumulatora / aerometr

Areometr akumulatora - przeznaczony do wstępnej oceny sprawności i stopnia naładowania akumulatorów kwasowych wyposażonych w korki dla każdej celi z osobna.

Sposób użycia:

  1. Wprowadź końcówkę testera do celi akumulatora.
  2. Ściśnąć gruszkę, a następnie zwolnić zasycając elektrolit do poziomu "FLUID LEVEL" na testerze.
  3. Stuknąć lekko w tester, aby usunąć bąbelki powietrza.
  4. Mała wskazówka u góry testera musi być ustawiona pionowo.
  5. Duża wskazówka pokaże wynik na skali.
  6. Po pomiarze wlać elektrolit do celi, z której był pobierany.
  7. Wyniki pomiarów wszystkich celi powinny być zbliżone, rozbieżność świadczy o uszkodzeniu celi.
  8. Po użyciu wypłukać tester pod czystą bieżącą wodą.

Uwaga. Elektrolit jest substancją silnie żrącą. Każdą plamę na karoserii, ubraniu lub na ciele należy natychmiast zmyć dużą ilością wody.

Wynik pomiaru:

  • akumulator naładowany
  • akumulator częściowo rozladowany, zalecane ładowanie wyrównawcze
  • akumulator rozładowany
szt.
Produkt dostępny
5904378580735
CA 58073

Tester uszczelki pod głowicą 15 ml

Tester służy do wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna, diesel, LPG) chłodzonych płynem. 

Zasada działania:
W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in CO2 trafia do układu chłodzenia. Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia barwę.

Zawartość zestawu:

  • rurka plastikowa PCV
  • płyn reakcyjny 15ml
  • uniwersalny adapter: 25mm - 55mm

Sposób użycia:

  1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami.
  2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  3. Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego.
  5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

Uwaga. W przypadku przeprowadzenia testu na wlewie chłodnicy zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia.

W przypadku testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym. W przypadku zmieszania się płynow wynik testu może być nieprawidłowy.

kpl.
Produkt dostępny
5904378586645
CA 58664

Tester akumulatora i alternatora 12V

Kompaktowy tester akumulatorów 12V. Umożliwia sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora na podstawie napięcia na jego zaciskach. Doskonale sprawdzi się jako proste narzędzie diagnostyczne określające sprawność ogniw akumulatora.

Cechy i specyfikacja produktu:

  • Zaprojektowany do testowania akumulatorów samochodowych 12V.
  • Proste i niezwykle przydatne narzędzie diagnostyczne.
  • Pomiar sprawności uzyskiwany jest po przypięciu klem do zacisków akumulatora.
  • Zestaw diod kontrolnych sygnalizujących poziom sprawności ogniwa.
  • Materiał: tworzywo sztuczne
  • Zasilanie: zewnętrzne (podczas pomiaru)
  • Napięcie: 12V
  • Natężenie: 15A
  • Wymiary (tester): 12 cm x 5,2 cm x 1,8 cm
  • Długość kabli: 25 cm
  • Kolor: jak na zdjęciu
szt.
Chwilowy brak
5907621828615
AP PT11

Tester ciśnienia turbosprężarki

kpl.
Chwilowy brak
5903949706086
BT F06039

TESTER ISKRY ŚWIECY ZAPŁONOWEJ 10-40KV

Tester pozwala w łatwy sposób zdiagnozować uszkodzenia cewki zapłonowej oraz sprawdzić jakość i siłę iskry w świecy zapłonowej. Zakres pomiaru od 10kV do 40 kV. Urządzenie należy podłączyć do fajki zapłonowej, podłączyć masę, a następnie zbadać iskrę poprzez próbę odpalenia silnika.
 

szt.
Produkt dostępny
5904378586829
CA 58682

TESTER ISKRY GNIAZDA ŚWIECY MAX 250V

Narzędzie do łatwego i bezpiecznego sprawdzania układu zapłonowego. Służy do diagnozy uszkodzeń cewki zapłonowej oraz testosowania siły i jakości iskry np. świecy zapłonowej. Podłączane pomiędzy kabel wysokiego napięcia a świecę zapłonową.

Dane techniczne:

  • wykończenie: chromowane/ plastik
  • końcówka wykonana ze stali
  • napięcie: max 250V

Sposób użycia:

  1. Przy wyłączonym silniku zdjąć fajkę zapłonową ze świecy.
  2. Podłączyć końcówkę testera do świecy.
  3. Metalową końcówkę testera umieścić w fajce zapłonowej.
  4. Uruchomić silnik.
szt.
Produkt dostępny
5904378586812
CA 58681

Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml

tester Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2 w Układzie Chłodzenia. Tester został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG chłodzonych cieczą. W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2 przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor żółty lub zielony.

Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę.

Zestaw zawiera :

  • Płyn reakcyjny CO2 60 ml (wystarcza na 30 testów)
  • Stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
  • Rurka pomiarowa

Czarny adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle, wózki widłowe.

Adapter wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.

Instrukcja wykonania testu:

  • Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
  • Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  • Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  • Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
  • Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  • Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

Wyniki testu:

  1. Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  2. Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  3. Płyn reakcyjny kolor niebieski - Nie wykryto CO2 w układzie.

Informacje dotyczące bezpieczeństwa:

  • W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
  • Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
  • Chronić przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
szt.
Produkt dostępny
5903293028049
HD 02804
Przełącz do wersji klasycznej