CTS

Miernik tester akumulatora - voltomierz

PRZYDATNY - bardzo przydatne urządzenie podczas użytkowania auta, to on nam pokaże kiedy akumulator jest do doładowania wystarczy włożyć do gniazda zapaliniczki.

NOWOCZESNY  - posiada ergonomiczny kształt oraz jego estetyczna budowa i minimalistyczne wymiary sprawią, że wygląd jest nowoczesny oraz jest wyposażony w cyfrowy wyświetlacz LED.

NIEZAWODNY -  woltomierz posiada bardzo czytelny, cyfrowy wyświetlacz LED (czerwone cyfry), dzięki czemu odczyt nawet w słoneczny dzień nie stanowi problemu.

UNIWERSALNY - woltomierz jest dostosowany do każdego auta, które jest wyposażone w zapalniczkę samochodowa.

SPECYFIKACJA kolor: czarny, przeznaczony jest do instalacji: 12 i 24 V, zakres pomiaru: DC 8V - 30V ± % 1.2, dokładność: 0.1V, wymiary (dł/szer/wys): 7x3,9x2,7cm,waga: 40g.

SPECYFIKACJA

  • kolor: czarny
  • przeznaczony jest do instalacji: 12 i 24 V
  • zakres pomiaru: DC 8V - 30V ± % 1.2
  • dokładność: 0.1V
  • wymiary (dł/szer/wys): 7x3,9x2,7cm
  • waga: 40g
szt.
Chwilowy brak
5901785366648
IS 00000961

Tester / miernik ciśnienia sprężania BENZYNA LCD

Tester pomiaru ciśnienia sprężania w silnikach z zapłonem iskrowym w samochodach i motocyklach z silnikiem benzynowym. Manometr z czytelnym wyświetlaczem LCD, wskazuje wartość pomiaru (w jednostkach: psi, Kpa, Bar, Kgf/cm²) oraz stan naładowania baterii.

Manometr wyposażony w dwa rodzaje końcówek:

  • stożkowe gumowe z uszczelnieniem gniazda świecy: prosta i kątowa
  • wkręcane w gniazdo świecy

Dane techniczne

  • Zasilanie manometru: 2x bateria R03P AAA 1.5V
  • Jednostki pomiaru: psi, Kpa, Bar, Kgf/cm²

Zawartość opakowania

  • Manometr o średnicy 63 mm z wyświetlaczem LCD, odczyt do 200 psi
  • 500 mm przewód elastyczny z szybkozłączką do przyłączenia manometru i gwintem do nakręcenia adapterów
  • kątowe złącze ciśnieniowe 150 mm
  • proste złącze ciśnieniowe 150 mm
  • adapter M10x1.0 mm
  • adapter M12x1.25 mm
  • adapter M14x1.25 mm
  • adapter M18x1.5 mm
kpl.
Chwilowy brak
5903949703382
BT F06006

Tester płynu hamulcowego

Kompaktowy tester płynu hamulcowego. Umożliwia błyskawiczny pomiar zawartości wody w płynie hamulcowym, niezależnie od posiadanego modelu samochodu. Wystarczy zanurzyć elektrody testera w zbiorniczku z płynem hamulcowym i odczytać wskazanie diod kontrolnych. Urządzenie jest w stanie przetestować wiele rodzajów płynów hamulcowych (DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5.1).

KOMPAKTOWE ROZMIARY – tester ma niewielkie wymiary, wielkością przypomina marker. Narzędzie zmieści się do choćby nawet do podręcznej walizki z narzędziami, którą wozimy w aucie, a nawet w kieszeni.

DOKŁADNY - zasada działania testera opiera się na pomiarze zawartości wody w płynie hamulcowym. Wystarczy, że zanurzysz elektrody w płynie. Dzięki dokładnemu pomiarowi za pomocą wskaźników w postaci 5 diod LED, masz pewność, że uzyskasz precyzyjny pomiar poziomu wody w płynie hamulcowym.

5 DIODOWY – tester posiada diody LED, które oznaczają poziom wody w płynie. Dioda zielona - bateria ok, zawartość wody < 1%, dioda żółta - zawartość wody od 1% do 2%, dwie diody żółte - zawartość wody od 2% do 3%, dioda czerwona - zawartość wody ok. 3%, dwie diody czerwone - zawartość wody powyżej 3%.

BŁYSKAWICZNY POMIAR - jedyne co trzeba zrobić to wcisnąć przycisk i zanurzyć elektrody testera w zbiorniczku z płynem hamulcowym, a później odczytać wskazanie diod kontrolnych. Rezultat pojawi się już po kilku sekundach po zanurzeniu testera w płynie.

SPECYFIKACJA - kolor: czarny; zasilanie: 1x bateria AAA (brak w zestawie); wymiary: 15 x 2,5 cm; waga: 0,035 kg; waga w opakowaniu: 0,052 kg.

szt.
Produkt dostępny
5904665714034
IS 00019369

Tester płynu chłodniczego

Tester płynu chłodniczego wielorazowego użytku.

Sposób użycia:

  • Zdjąć korek chłodnicy.
  • Włączyć silnik i rozgrzać chłodnicę.
  • Doprowadzić płyn do wsakzanego poziomu.
  • Jeżeli płyn chłodzący zawiera rdzę i jest brudny - zaleca się jego wymianę.
  • Górny pływak (mały) musi znajdować się w pozycji pionowej.
  • Środkowy pływak (duży) wskazuje stopień ochrony.
  • Po użyciu spłukać tester wodą.

kolor niebieski: stopień zamarzania

kolor czerwony: stopień wrzenia

szt.
Produkt dostępny
5904378580728
CA 58072

Tester elektrolitu akumulatora / aerometr

Areometr akumulatora - przeznaczony do wstępnej oceny sprawności i stopnia naładowania akumulatorów kwasowych wyposażonych w korki dla każdej celi z osobna.

Sposób użycia:

  1. Wprowadź końcówkę testera do celi akumulatora.
  2. Ściśnąć gruszkę, a następnie zwolnić zasycając elektrolit do poziomu "FLUID LEVEL" na testerze.
  3. Stuknąć lekko w tester, aby usunąć bąbelki powietrza.
  4. Mała wskazówka u góry testera musi być ustawiona pionowo.
  5. Duża wskazówka pokaże wynik na skali.
  6. Po pomiarze wlać elektrolit do celi, z której był pobierany.
  7. Wyniki pomiarów wszystkich celi powinny być zbliżone, rozbieżność świadczy o uszkodzeniu celi.
  8. Po użyciu wypłukać tester pod czystą bieżącą wodą.

Uwaga. Elektrolit jest substancją silnie żrącą. Każdą plamę na karoserii, ubraniu lub na ciele należy natychmiast zmyć dużą ilością wody.

Wynik pomiaru:

  • akumulator naładowany
  • akumulator częściowo rozladowany, zalecane ładowanie wyrównawcze
  • akumulator rozładowany
szt.
Produkt dostępny
5904378580735
CA 58073

Tester uszczelki pod głowicą 15 ml

Tester służy do wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna, diesel, LPG) chłodzonych płynem. 

Zasada działania:
W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in CO2 trafia do układu chłodzenia. Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia barwę.

Zawartość zestawu:

  • rurka plastikowa PCV
  • płyn reakcyjny
  • uniwersalny adapter: 25mm - 55mm

Sposób użycia:

  1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami.
  2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  3. Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego.
  5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

Uwaga. W przypadku przeprowadzenia testu na wlewie chłodnicy zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia.

W przypadku testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym. W przypadku zmieszania się płynow wynik testu może być nieprawidłowy.

kpl.
Produkt dostępny
5904378586645
CA 58664

Tester akumulatora i alternatora 12V

Kompaktowy tester akumulatorów 12V. Umożliwia sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora na podstawie napięcia na jego zaciskach. Doskonale sprawdzi się jako proste narzędzie diagnostyczne określające sprawność ogniw akumulatora.

Cechy i specyfikacja produktu:

  • Zaprojektowany do testowania akumulatorów samochodowych 12V.
  • Proste i niezwykle przydatne narzędzie diagnostyczne.
  • Pomiar sprawności uzyskiwany jest po przypięciu klem do zacisków akumulatora.
  • Zestaw diod kontrolnych sygnalizujących poziom sprawności ogniwa.
  • Materiał: tworzywo sztuczne
  • Zasilanie: zewnętrzne (podczas pomiaru)
  • Napięcie: 12V
  • Natężenie: 15A
  • Wymiary (tester): 12 cm x 5,2 cm x 1,8 cm
  • Długość kabli: 25 cm
  • Kolor: jak na zdjęciu
szt.
Produkt dostępny
5907621828615
AP PT11

Tester ciśnienia turbosprężarki

kpl.
Chwilowy brak
5903949706086
BT F06039

TESTER ISKRY ŚWIECY ZAPŁONOWEJ 10-40KV

Tester pozwala w łatwy sposób zdiagnozować uszkodzenia cewki zapłonowej oraz sprawdzić jakość i siłę iskry w świecy zapłonowej. Zakres pomiaru od 10kV do 40 kV. Urządzenie należy podłączyć do fajki zapłonowej, podłączyć masę, a następnie zbadać iskrę poprzez próbę odpalenia silnika.
 

szt.
Produkt dostępny
5904378586829
CA 58682

TESTER ISKRY GNIAZDA ŚWIECY MAX 250V

Narzędzie do łatwego i bezpiecznego sprawdzania układu zapłonowego. Służy do diagnozy uszkodzeń cewki zapłonowej oraz testosowania siły i jakości iskry np. świecy zapłonowej. Podłączane pomiędzy kabel wysokiego napięcia a świecę zapłonową.

Dane techniczne:

  • wykończenie: chromowane/ plastik
  • końcówka wykonana ze stali
  • napięcie: max 250V

Sposób użycia:

  1. Przy wyłączonym silniku zdjąć fajkę zapłonową ze świecy.
  2. Podłączyć końcówkę testera do świecy.
  3. Metalową końcówkę testera umieścić w fajce zapłonowej.
  4. Uruchomić silnik.
szt.
Produkt dostępny
5904378586812
CA 58681

Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml

tester Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2 w Układzie Chłodzenia. Tester został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG chłodzonych cieczą. W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2 przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor żółty lub zielony.

Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę.

Zestaw zawiera :

  • Płyn reakcyjny CO2 60 ml (wystarcza na 30 testów)
  • Stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
  • Rurka pomiarowa

Czarny adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle, wózki widłowe.

Adapter wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.

Instrukcja wykonania testu:

  • Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
  • Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  • Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  • Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
  • Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  • Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

Wyniki testu:

  1. Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  2. Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  3. Płyn reakcyjny kolor niebieski - Nie wykryto CO2 w układzie.

Informacje dotyczące bezpieczeństwa:

  • W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
  • Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
  • Chronić przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
szt.
Produkt dostępny
5903293028049
HD 02804

Tester ciśnienia sprężania benzyna

Miernik ciśnienia sprężania do 20 bar. Manometr analogowy z zaworem zwrotnym i spustowym o skali 0-20bar (0-300PSI). Elastyczny wąż gumowy długości ok. 22,5cm. Sztywna metalowa końcówka zakończona gumowym uszczelnieniem gniazda świecy, przeznaczona do pomiarów z dociskiem ręcznym. 2 końcówki gwintowane - M14 i M18 - jedna jest na stałe przymocowana do węża. Końcówki pomiarowe można łatwo i wygodnie wymienić dzięki szybkozłączce.

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:

Adaptery pomiarowe 5 szt:

  • Adapter M10x1 63 mm
  • Adapter M12 x 1,25 63 mm
  • Adapter M14x1,25 63 mm
  • Adapter M18x1,5 63 mm
  • Adapter M14x1,25 98 mm

Gwintowniki do regeneracji gwintów świec:

  • Gwintownik M14 x M18
  • Gwintownik M10 x M12
kpl.
Chwilowy brak
5903949706024
BT F06008

Tester ciśnienia sprężania benzyna 0-20 BAR - M14, M18

Miernik ciśnienia sprężania do 20 bar. Manometr analogowy z zaworem zwrotnym i spustowym o skali 3-20bar (50-300PSI). Elastyczny wąż gumowy długości ok. 30cm. Sztywna metalowa końcówka zakończona gumowym uszczelnieniem gniazda świecy, przeznaczona do pomiarów z dociskiem ręcznym. 2 końcówki gwintowane - M14 i M18 - jedna jest na stałe przymocowana do węża. Końcówki pomiarowe można łatwo i wygodnie wymienić dzięki szybkozłączce.

W zestawie dołączona instrukcja z dokładnym opisem czynności wstępnych, pomiaru ciśnienia i zastosowania.

kpl.
Produkt dostępny
5903949703337
BT F06001

Tester uszczelki pod głowicą 10 ml

ester Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2 w Układzie Chłodzenia. Tester został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG chłodzonych cieczą. W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2 przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor żółty lub zielony.

Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę.

Zestaw zawiera :

  • Płyn reakcyjny CO2 10ml (wystarcza na 5 testów)
  • Stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
  • Rurka pomiarowa

Czarny adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle, wózki widłowe.

Adapter wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.

Instrukcja wykonania testu:

  • Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
  • Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  • Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  • Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
  • Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  • Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

Wyniki testu:

  1. Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  2. Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  3. Płyn reakcyjny kolor niebieski - Nie wykryto CO2 w układzie.

Informacje dotyczące bezpieczeństwa:

  • W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
  • Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
  • Chronić przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
szt.
Produkt dostępny
5903293027790
HD 02779

Tester ciśnienia paliwa we wtryskach benzyna - 10el.

Za pomocą testera można badać układy wtrysków silników benzynowych w większości europejskich, amerykańskich i japońskich samochodów. Przy pomocy testera można zdiagnozować usterki powodujące powstanie nadmiernego ciśnienia:

  • Uszkodzony regulator ciśnienia lub przewód paliwowy
  • Niedrożny powrotny przewód paliwowy
  • Uszkodzony zawór bezpieczeństwa lub pompa paliwowa
  • Nadmierne ciśnienie spowodowane wadliwym odpowietrzeniem zbiornika paliwa oraz usterki powodujące powstanie zbyt niskiego ciśnienia:
  • uszkodzona pompa paliwa lub regulator ciśnienia
  • uszkodzony zawór bezpieczeństwa
  • uszkodzony lub niedrożny przewód paliwowy lub zatkany filtr paliwa
  • nadmierne ciśnienie spowodowane wadliwym
  • odpowietrzeniem zbiornika paliwa

MANOMETR WYSKALOWANY W JEDNOSTKACH BAR I PSI

SKŁAD ZESTAWU:

  • 1 manometr
  • 3 węże
  • 3 wtyki
  • 1 zacisk, wąż gumowy
  • 2 przewód gumowy
  • 1 walizka do łatwego transportowania
kpl.
Produkt dostępny
5903949703368
BT F06004

Tester do oleju silnikowego (benzyna / diesel) i oleju przekładniowego 3szt.

szt.
Produkt dostępny
5904378586713
CA 58671

Tester do wtryskiwaczy COMMON RAIL

Przyrząd przeznaczony jest do diagnostyki wtryskiwaczy w silnikach Diesla maksymalnie 6-cio cylindrowych, wyposażonych w system zasilania paliwem Common Rail. Może być używany podczas rozruchu silnika lub podczas jego pracy jednocześnie na 6 cylindrach.

Skład zestawu:

  • 6 wyskalowanych pojemników
  • 6 wyskalowanych menzurek
  • 6 elastycznych przewodów
  • 24 adapterów do pomp BOSCH, SIEMENS, DENSO oraz DELPHI
kpl.
Produkt dostępny
5903949703498
BT F06041

Tester szczelności układu chłodzenia miernik 14 elementów

Komplet składa się z 14 elementów pasujących do wielu różnych modeli samochodów. Razem z nimi dostarczana jest praktyczna walizka idealna do przechowywania i transportowania wszystkich części. Tester szczelności układu chłodzenia został wyposażony w specjalny przycisk. Służy on do szybkiego obniżania ciśnienia, gdy wymaga tego sytuacja.

Cechy produktu:

  • 14 elementów
  • Przycisk do szybkiego obniżania ciśnienia
  • Walizka transportowa

Specyfikacja techniczna:

  • Jednostki pomiaru - bar/psi
  • Zakres skali ciśnienia - 2,5 bar
  • Liczba elementów - 14

Szczegółowy wykaz elementów w zestawie:

  • Pompka ręczna
  • Termometr igłowy
  • Adapter MEDIUM TRUCK, GM (CADILLAC)
  • Adapter BENZ, FORD, LIGHT TRUCK, JIS123 SERIES, GM (BUICK), JEEP
  • Adapter PEUGEOT, JIS124 SERIES (MITSUBISHI, NISSAN, MAZDA, TOYOTA, SUBARU, INFINITI, GEO, SUZUKI, ISUZU, LEXUS)
  • Adapter JIS 125 SERIES (Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi)
  • Adapter M46X3(F) AUDI, VW
  • Adapter M62X3(M) VWT4, NEW AUDI (A4, A5, A6), BMW345
  • Adapter M48X3(F) VOLVO, SAAB, AUDI CITRON, RENAULT, FIAT, PEUGEOT, ALFA, JEEP
  • Adapter M52X2,5(F) OPEL, VW, FORD, BMW245, SAAB, JAGUAR
  • Adapter M64X4(F) BENZ
  • Adapter M62X3(F) FORD, INTERNATIOAL, GM, ROVER
  • Adapter M52X4(F) BMW
  • Adapter M57X3(M) NEW VW
  • Walizka
  • Instrukcja obsługi
kpl.
Chwilowy brak
5903949703580
BT F06153

Miernik tester ciśnienia podciśnienia WAKUOMETR

Profesjonalny tester ciśnienia pomp paliwa. Mierzy ciśnienie i podciśnienie. Wyposażony w różnego
rodzaju złączki i przedłużki, które są pomocne podczas montażu miernika.

PARAMETRY:

  • Zakres pomiarowy: 0-1 kg/cm2 (0 - 14 psi)
  • Manometr: 3.5" średnicy ( czytelny, kolorowy )
  • Podziałka: 0.05 bara
  • Długość węża: 0.6 m

ZASTOSOWANIE:

  • Pomiary systemów układów hamulcowych
  • Servo
  • Pomiary podciśnienia w układach gaźnikowych oraz kolektorach ssących
  • Wspomaganie układów hamulcowych, zaworów selenoidowych, elektryczno-podciśnieniowych
  • Wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy i pomp paliwowych
  • Diagnostyka zaworów
  • Przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych mechanicznych i elektrycznych
kpl.
Produkt dostępny
5903949703511
BT F06051

Tester ciśnienia oleju diesel benzyna 12el

Miernik umożliwia pomiar ciśnienia oleju w silnikach samochodów osobowych i ciężarowych, a także w automatycznych skrzyniach biegów. Miernik wyposażony w gumową osłonę. Całość zestawu w poręcznej walizce ułatwiającej transport i przechowywanie. Cechami charakterystycznymi produktu są wysoka jakość wykonania, długi okres bezawaryjnej eksploatacji oraz łatwość użycia. Zestaw zawiera wiele złączek i adapterów przez co może być stosowany do samochodów różnych marek japońskich, europejskich i amerykańskich.

Zestaw może być wykorzystany przy samochodach następujących marek: Acura, Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Daihatsu, Eagle, Fiat, Ford, GM, Geo, Honda, Hyundai, Isuzu, Jeep, Jaguar, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Porsche, Renault, Saab, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo

Dane techniczne:

  • Zakres pomiarowy: 0-140 PSI/0-10 bar
  • Jednostka na manometrze: PSI i bar
  • Długość węża: 120 cm
  • Ilość adapterów w zestawie: 10
kpl.
Chwilowy brak
5903949703450
BT F06022
Przełącz do wersji klasycznej