Tester / próbnik napięcia samochodowy 6-24V
Tester / próbnik napięcia AC 125-250V
Próbnik napięcia umożliwia wykrycie napięcia AC metodą kontaktową np. w gniazdku domowym, czy na końcówkach przewodów. Obecność napięcia sygnalizowana jest zaświeceniem się neonówki umieszczonej wewnątrz rączki.
Dane techniczne:
- Zakres wykrywania napięcia AC: 125 - 250V
- Długość całkowita: 140 mm
- Szerokość grotu: 3,0 mm
Tester świec zapłonowych
Tester do sprawdzania układu zapłonowego. Urządzenie pozwala w łatwy sposób zdiagnozować uszkodzenia cewki zapłonowej oraz sprawdzić jakość i siłę iskry w świecy zapłonowej.
Urządzenie należy podłączyć do fajki zapłonowej, podłączyć masę, a następnie zbadać iskrę poprzez próbę odpalenia silnika.
Zakres pomiaru od 10kV do 40 kV.
Tester świec zapłonowych
Tester iskry świec, cewki układu zapłonowego. Tester do sprawdzania układu zapłonowego. Urządzenie pozwala w łatwy sposób zdiagnozować uszkodzenia cewki zapłonowej oraz sprawdzić jakość i siłę iskry w świecy zapłonowej. Tester podłączany pomiędzy kabel wysokiego napięcia, a świecę zapłonową.
Sposób użycia:
- przy wyłączonym silniku zdjąć fajkę zapłonową ze świecy
- podłączyć końcówkę testera do świecy
- metalową końcówkę testera umieścić w fajce zapłonowej
- uruchomić silnik.
Tester / próbnik napięcia 12-250V DC/AC z LCD
Zakres napięcia jakie możemy mierzyć próbnikiem to 12-250V. Podstawową zaletą próbnika jest możliwość wykrywania przewodów będących pod napięciem bez konieczności dotykania przewodu.
CECHY PRODUKTU:
- Bardzo dobrej jakości miernik o zaawansowanych możliwościach
- Test jest wykonywany "kontaktowo" lub "indukcyjnie" tz. przybliżenie testera do badanej instalacji elektrycznej.
- Nadaje się do domowego użytku oraz dla specjalistów z branży elektrycznej.
- Podświetlany ekran wyświetla wyniki pomiarów w zakresie od 12, 36, 55, 110 I 250 V
- Płaski grot o szerokości 3 mm
SPOSÓB UŻYCIA:
- Włącz miernik i ściśnij palcami końcówkę miernika, dzięki czemu odczyt będzie wiarygodny.
- Dotknij końcówką miernika wtyczkę prądu, którą chcesz sprawdzić.
Tester płynu hamulcowego
Kompaktowy tester płynu hamulcowego. Umożliwia błyskawiczny pomiar zawartości wody w płynie hamulcowym, niezależnie od posiadanego modelu samochodu. Wystarczy zanurzyć elektrody testera w zbiorniczku z płynem hamulcowym i odczytać wskazanie diod kontrolnych. Urządzenie jest w stanie przetestować wiele rodzajów płynów hamulcowych (DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5.1).
Cechy produktu:
- Kompaktowy tester płynu hamulcowego.
- Umożliwia błyskawiczny pomiar jakości płynu.
- Posiada dwie elektrody badające zawartość wody w płynie.
- 5 czytelnych diod kontrolnych ułatwiają odczytanie wskazania.
- Niezwykła szybkość i dokładność działania przy małym zużyciu energii.
Specyfikacja:
- Materiał: tworzywo sztuczne
- Zasilanie: 1x bateria AAA (brak w zestawie!)
- Ilość diod kontrolnych: 5
- Dwie stalowe elektrody
- Wysokość: 15 cm
- Średnica: 2 cm
- Kolor: czarny
Pierwsze uruchomienie:
Aby wykonać test jakości płynu należy włączyć urządzenie przyciskiem znajdującym się na górze - jak w długopisie. Następnie ściągnąć dolną osłonę i umieścić końcówkę testera (dwa bolce) w zbiorniczku płynu hamulcowego.
Odczyt Wskazań Urządzenia:
- A. Dioda zielona: Płyn hamulcowy nie zawiera wody.
- B. Dioda żółta: poniżej 1% wody w układzie.
- B. Dwie diody żółte: 2% wody w układzie - Zawartość w granicach normy.
- C. Dioda czerwona: 3% wody w układzie - Zaleca wymiana płynu. Nawet o połowę mniej efektywny układ hamulcowy!
- C. Dwie diody czerwone: powyżej 4% wody w układzie - PŁYN HAMULCOWY NALEŻY jak najszybciej WYMIENIĆ!
KONSERWACJA:
- Wymień baterię jeżeli zielona dioda nie świeci po wciśnięciu przycisku na górze "włącznika".
- Migające diody czerwone - należy wymienić baterię.
- Wymagana bateria do uruchomienia testera 1szt. typ AAA (brak w zestawie).
- Czyść bolców pomiarowych pod bieżącą wodą po każdym użyciu.
Tester uszczelki pod głowicą 60 ml
Tester służy do wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna, diesel, LPG) chłodzonych płynem.
Zasada działania:
W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in CO2 trafia do układu chłodzenia. Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia barwę.
Zawartość zestawu:
- rurka plastikowa PCV
- płyn reakcyjny 60ml
- uniwersalny adapter: 25mm - 55mm
Sposób użycia:
- Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami.
- Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
- Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
- Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego.
- Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
- Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
Uwaga. W przypadku przeprowadzenia testu na wlewie chłodnicy zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia.
W przypadku testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym. W przypadku zmieszania się płynow wynik testu może być nieprawidłowy.
Tester elektrolitu akumulatora / aerometr
Niezastąpiony przyrząd do sprawdzania stanu naładowania akumulatora. Pomiar gęstości elektrolitu pozwala na oszacowanie stanu naładowania. Wskazania zielone pole - naładowany, czerwone - akumulator rozładowany.
Tester płynu chłodniczego
Tester płynu chłodniczego wielorazowego użytku.
- Przeznaczony do pomiaru temperatury zamarzania płynu chłodniczego. Urządzenie szczególnie przydatne w okresie przedzimowym.
- Zakres pomiaru temperatur : od -12°C do -43°C
- Długość przyrządu: 22 cm
Miernik tester akumulatora - voltomierz
PRZYDATNY - bardzo przydatne urządzenie podczas użytkowania auta, to on nam pokaże kiedy akumulator jest do doładowania wystarczy włożyć do gniazda zapaliniczki.
NOWOCZESNY - posiada ergonomiczny kształt oraz jego estetyczna budowa i minimalistyczne wymiary sprawią, że wygląd jest nowoczesny oraz jest wyposażony w cyfrowy wyświetlacz LED.
NIEZAWODNY - woltomierz posiada bardzo czytelny, cyfrowy wyświetlacz LED (czerwone cyfry), dzięki czemu odczyt nawet w słoneczny dzień nie stanowi problemu.
UNIWERSALNY - woltomierz jest dostosowany do każdego auta, które jest wyposażone w zapalniczkę samochodowa.
SPECYFIKACJA kolor: czarny, przeznaczony jest do instalacji: 12 i 24 V, zakres pomiaru: DC 8V - 30V ± % 1.2, dokładność: 0.1V, wymiary (dł/szer/wys): 7x3,9x2,7cm,waga: 40g.
SPECYFIKACJA
- kolor: czarny
- przeznaczony jest do instalacji: 12 i 24 V
- zakres pomiaru: DC 8V - 30V ± % 1.2
- dokładność: 0.1V
- wymiary (dł/szer/wys): 7x3,9x2,7cm
- waga: 40g
Tester / miernik ciśnienia sprężania BENZYNA LCD
Tester pomiaru ciśnienia sprężania w silnikach z zapłonem iskrowym w samochodach i motocyklach z silnikiem benzynowym. Manometr z czytelnym wyświetlaczem LCD, wskazuje wartość pomiaru (w jednostkach: psi, Kpa, Bar, Kgf/cm²) oraz stan naładowania baterii.
Manometr wyposażony w dwa rodzaje końcówek:
- stożkowe gumowe z uszczelnieniem gniazda świecy: prosta i kątowa
- wkręcane w gniazdo świecy
Dane techniczne
- Zasilanie manometru: 2x bateria R03P AAA 1.5V
- Jednostki pomiaru: psi, Kpa, Bar, Kgf/cm²
Zawartość opakowania
- Manometr o średnicy 63 mm z wyświetlaczem LCD, odczyt do 200 psi
- 500 mm przewód elastyczny z szybkozłączką do przyłączenia manometru i gwintem do nakręcenia adapterów
- kątowe złącze ciśnieniowe 150 mm
- proste złącze ciśnieniowe 150 mm
- adapter M10x1.0 mm
- adapter M12x1.25 mm
- adapter M14x1.25 mm
- adapter M18x1.5 mm
Tester płynu hamulcowego
Kompaktowy tester płynu hamulcowego. Umożliwia błyskawiczny pomiar zawartości wody w płynie hamulcowym, niezależnie od posiadanego modelu samochodu. Wystarczy zanurzyć elektrody testera w zbiorniczku z płynem hamulcowym i odczytać wskazanie diod kontrolnych. Urządzenie jest w stanie przetestować wiele rodzajów płynów hamulcowych (DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5.1).
KOMPAKTOWE ROZMIARY – tester ma niewielkie wymiary, wielkością przypomina marker. Narzędzie zmieści się do choćby nawet do podręcznej walizki z narzędziami, którą wozimy w aucie, a nawet w kieszeni.
DOKŁADNY - zasada działania testera opiera się na pomiarze zawartości wody w płynie hamulcowym. Wystarczy, że zanurzysz elektrody w płynie. Dzięki dokładnemu pomiarowi za pomocą wskaźników w postaci 5 diod LED, masz pewność, że uzyskasz precyzyjny pomiar poziomu wody w płynie hamulcowym.
5 DIODOWY – tester posiada diody LED, które oznaczają poziom wody w płynie. Dioda zielona - bateria ok, zawartość wody < 1%, dioda żółta - zawartość wody od 1% do 2%, dwie diody żółte - zawartość wody od 2% do 3%, dioda czerwona - zawartość wody ok. 3%, dwie diody czerwone - zawartość wody powyżej 3%.
BŁYSKAWICZNY POMIAR - jedyne co trzeba zrobić to wcisnąć przycisk i zanurzyć elektrody testera w zbiorniczku z płynem hamulcowym, a później odczytać wskazanie diod kontrolnych. Rezultat pojawi się już po kilku sekundach po zanurzeniu testera w płynie.
SPECYFIKACJA - kolor: czarny; zasilanie: 1x bateria AAA (brak w zestawie); wymiary: 15 x 2,5 cm; waga: 0,035 kg; waga w opakowaniu: 0,052 kg.
Tester płynu chłodniczego
Tester płynu chłodniczego wielorazowego użytku.
Sposób użycia:
- Zdjąć korek chłodnicy.
- Włączyć silnik i rozgrzać chłodnicę.
- Doprowadzić płyn do wsakzanego poziomu.
- Jeżeli płyn chłodzący zawiera rdzę i jest brudny - zaleca się jego wymianę.
- Górny pływak (mały) musi znajdować się w pozycji pionowej.
- Środkowy pływak (duży) wskazuje stopień ochrony.
- Po użyciu spłukać tester wodą.
kolor niebieski: stopień zamarzania
kolor czerwony: stopień wrzenia
Tester elektrolitu akumulatora / aerometr
Areometr akumulatora - przeznaczony do wstępnej oceny sprawności i stopnia naładowania akumulatorów kwasowych wyposażonych w korki dla każdej celi z osobna.
Sposób użycia:
- Wprowadź końcówkę testera do celi akumulatora.
- Ściśnąć gruszkę, a następnie zwolnić zasycając elektrolit do poziomu "FLUID LEVEL" na testerze.
- Stuknąć lekko w tester, aby usunąć bąbelki powietrza.
- Mała wskazówka u góry testera musi być ustawiona pionowo.
- Duża wskazówka pokaże wynik na skali.
- Po pomiarze wlać elektrolit do celi, z której był pobierany.
- Wyniki pomiarów wszystkich celi powinny być zbliżone, rozbieżność świadczy o uszkodzeniu celi.
- Po użyciu wypłukać tester pod czystą bieżącą wodą.
Uwaga. Elektrolit jest substancją silnie żrącą. Każdą plamę na karoserii, ubraniu lub na ciele należy natychmiast zmyć dużą ilością wody.
Wynik pomiaru:
- akumulator naładowany
- akumulator częściowo rozladowany, zalecane ładowanie wyrównawcze
- akumulator rozładowany
Tester uszczelki pod głowicą 15 ml
Tester służy do wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna, diesel, LPG) chłodzonych płynem.
Zasada działania:
W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in CO2 trafia do układu chłodzenia. Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia barwę.
Zawartość zestawu:
- rurka plastikowa PCV
- płyn reakcyjny 15ml
- uniwersalny adapter: 25mm - 55mm
Sposób użycia:
- Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami.
- Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
- Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
- Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego.
- Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
- Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
Uwaga. W przypadku przeprowadzenia testu na wlewie chłodnicy zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia.
W przypadku testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym. W przypadku zmieszania się płynow wynik testu może być nieprawidłowy.
Tester akumulatora i alternatora 12V
Kompaktowy tester akumulatorów 12V. Umożliwia sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora na podstawie napięcia na jego zaciskach. Doskonale sprawdzi się jako proste narzędzie diagnostyczne określające sprawność ogniw akumulatora.
Cechy i specyfikacja produktu:
- Zaprojektowany do testowania akumulatorów samochodowych 12V.
- Proste i niezwykle przydatne narzędzie diagnostyczne.
- Pomiar sprawności uzyskiwany jest po przypięciu klem do zacisków akumulatora.
- Zestaw diod kontrolnych sygnalizujących poziom sprawności ogniwa.
- Materiał: tworzywo sztuczne
- Zasilanie: zewnętrzne (podczas pomiaru)
- Napięcie: 12V
- Natężenie: 15A
- Wymiary (tester): 12 cm x 5,2 cm x 1,8 cm
- Długość kabli: 25 cm
- Kolor: jak na zdjęciu
TESTER ISKRY ŚWIECY ZAPŁONOWEJ 10-40KV
Tester pozwala w łatwy sposób zdiagnozować uszkodzenia cewki zapłonowej oraz sprawdzić jakość i siłę iskry w świecy zapłonowej. Zakres pomiaru od 10kV do 40 kV. Urządzenie należy podłączyć do fajki zapłonowej, podłączyć masę, a następnie zbadać iskrę poprzez próbę odpalenia silnika.
TESTER ISKRY GNIAZDA ŚWIECY MAX 250V
Narzędzie do łatwego i bezpiecznego sprawdzania układu zapłonowego. Służy do diagnozy uszkodzeń cewki zapłonowej oraz testosowania siły i jakości iskry np. świecy zapłonowej. Podłączane pomiędzy kabel wysokiego napięcia a świecę zapłonową.
Dane techniczne:
- wykończenie: chromowane/ plastik
- końcówka wykonana ze stali
- napięcie: max 250V
Sposób użycia:
- Przy wyłączonym silniku zdjąć fajkę zapłonową ze świecy.
- Podłączyć końcówkę testera do świecy.
- Metalową końcówkę testera umieścić w fajce zapłonowej.
- Uruchomić silnik.
Tester uszczelki pod głowicą XL 60 ml
tester Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2 w Układzie Chłodzenia. Tester został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG chłodzonych cieczą. W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2 przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor żółty lub zielony.
Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę.
Zestaw zawiera :
- Płyn reakcyjny CO2 60 ml (wystarcza na 30 testów)
- Stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
- Rurka pomiarowa
Czarny adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle, wózki widłowe.
Adapter wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.
Instrukcja wykonania testu:
- Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
- Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
- Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
- Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
- Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
- Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
Wyniki testu:
- Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
- Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
- Płyn reakcyjny kolor niebieski - Nie wykryto CO2 w układzie.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa:
- W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
- Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
- Chronić przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: