WKRĘTAK DO ZAWORÓW OKSYDOWANY
Wkrętak do wkładek każdego standardowego wentyla samochodowego. Plastikowy uchwyt wygodnie leży w ręce. Oksydowana część nie rdzewieje. Demontowanie wkładki sprężynowej z wentyli (zaworów) konieczne jest przy pompowaniu koła. Każdy wentyl (zawór) posiada wkręconą już wkładkę. Po zmontowaniu koła, przed pompowaniem, należy wykręcić wkładkę sprężynową aby ułatwić pompowanie oraz by nie uszkodzić wkładki impetem sprężonego powietrza. Wkładkę wkręcamy z powrotem w wentyl po osiągnięciu wymaganego ciśnienia w kole i wyrównujemy ciśnienie pistoletem.
ZESTAW NAPRAWCZY DO KÓŁ / OPON Z CO2 17 ELEM.
Rewelacyjny zestaw naprawczy do kołkowania opon bezdętkowych. Pozwoli na szybkie i tanie dokonanie doraźnej naprawy przebitej opony. Od razu po zakończeniu naprawy i uzupełnieniu ubytku powietrza w oponie można ruszać w dalszą drogę. Idealny do kołkowania opon samochodowych i motocyklowych.
W skład zestawu wchodzi:
- Sznur do naprawy (100mm) - 5 szt.
- Klej (12ml)
- Nabój CO2 (16g) - 3szt.
- Wężyk do nabojów CO2(10cm)
- Nożyk
- Frez
- Szydło
- Nakrętka do zaworu - 4szt
Zestaw do naprawy opon bezdętkowych
Zestaw pozwala na bardzo szybkie naprawy uszkodzeń typu po-gwoździowego w oponach wszystkich typów. Przydatny dodatek do każdego serwisu ogumienia - szybka i tania naprawa!
Wystarczy zaledwie kilka minut, by opona nadawała się do dalszej eksploatacji. Jeżeli często przeprowadzasz szybkie naprawy ogumienia, to taki dodatek jest wręcz koniecznością!
Jak naprawiać opony sznurem?
- Oznacz kredą miejsce uszkodzenia opony, następnie wyjmij gwóźdź, wkręt lub inne ciało obce tkwiące w oponie zwracając uwagę na kąt wbicia w oponę. Użycie kredy jest konieczne z uwagi iż po wyjęciu gwoździa lub wkrętu możemy"zgubić" uszkodzone miejsce na oponie.
- Za pomocą aplikatora do kleju przeczyść otwór po przebiciu, wbijając go pod kątem przebicia oraz, aby przyśpieszyć proces wulkanizacji, użyj aktywatora, nanosząc go na aplikator do kleju.
- Nawlecz na szydło sznur butylowy mniej więcej w jego połowie, a następnie zdecydowanym ruchem wepchnij szydło w otwór po przebiciu, tak aby sznur przeszedł przez wszystkie warstwy opony. Ruch wykonaj ponownie zgodnie z kątem uszkodzenia. Pamiętaj o tym, aby sznur wystawał około 1 cm ponad bieżnikiem (wrazie konieczności odciąć nadmiar sznura).
- Zdecydowanym ruchem wyciągnąć szydło z opony, unikając przy tym kręcenia szydłem, ponieważ może to prowadzić do jego złamania.
- Koło jest gotowe do użytku - wystarczy je napompować
Uwaga, zestaw służy do napraw doraźnych, po samodzielnej naprawie zawsze zalecane jest udać się do specjalistycznego zakładu wulkanizacyjnego w celu zdiagnozowania poprawności naprawy!
W zestawie znajdziesz następujące elementy:
- sznur do naprawy (100mm) - 3szt;
- aplikator do kleju długość 90mm;
- szydło z rączką typu L;
- aktywator 12 ml
ZAWÓR DO KÓŁ CIĘŻAROWYCH BEZDĘTKOWYCH V3.20.5 70ms
Skręcany zawór do felg bezdętkowych w samochodach dostawczych, ciężarowych, autobusach i pojazdach specjalnych. Przeznaczony do felg z gniazdem zaworu 9,7 mm.
Zawór wykonany jest z metalu, konstrukcja jest skręcana i nie wymaga klejenia. Składa się z następujących elementów:
- korpus zaworu
- gumowa uszczelka,
- nakrętka,
- wkładka zaworu,
- kapturek metalowy z uszczelką.
Symbol zaworu wg ETRTO: V3.20.5
ZAWÓR DO KÓŁ CIĘŻAROWYCH BEZDĘTKOWYCH V3.20.1
Wentyl – zawór bezdętkowy do samochodów ciężarowych. Zawór wykonany jest z metalu, posiada gumową uszczelkę, nakrętkę, wkładkę zaworu oraz kapturek metalowy z uszczelką. Zawór znajdzie zastosowanie w kołach samochodów dostawczych, ciężarowych, autobusowych i specjalnych.
Wymiary:
- długość: 44/33 mm
- szerokość podstawy: 16 mm
- do gniazda zaworu: ø 9,7 mm
Symbol wg ETRTO:
- V2.03.6
Kalibrownik do wentyli / zaworków / gwintownik wentyli
Profesjonalny kalibrownik / gwintownik do zaworów, wykonany z oksydowanej stali (stanowiącej zabezpieczenie antykorozyjne). Posiada wkrętak do małych wkładek sprężynowych.
Przeznaczenie narzędzia:
- gwintowanie oraz regeneracja zewnętrznych i wewnętrznych gwintów zaworu,
- wykręcanie i wkręcanie maszynek zaworów.
Stosowany do zaworów w kołach pojazdów przemysłowych, budowlanych, rolniczych.
Zestaw do naprawy opon bezdętkowych
Zestaw pozwala na bardzo szybkie naprawy uszkodzeń typu po-gwoździowego w oponach wszystkich typów. Przydatny dodatek do każdego serwisu ogumienia - szybka i tania naprawa!
Wystarczy zaledwie kilka minut, by opona nadawała się do dalszej eksploatacji. Jeżeli często przeprowadzasz szybkie naprawy ogumienia, to taki dodatek jest wręcz koniecznością!
Jak naprawiać opony sznurem?
- Oznacz kredą miejsce uszkodzenia opony, następnie wyjmij gwóźdź, wkręt lub inne ciało obce tkwiące w oponie zwracając uwagę na kąt wbicia w oponę. Użycie kredy jest konieczne z uwagi iż po wyjęciu gwoździa lub wkrętu możemy"zgubić" uszkodzone miejsce na oponie.
- Za pomocą aplikatora do kleju przeczyść otwór po przebiciu, wbijając go pod kątem przebicia oraz, aby przyśpieszyć proces wulkanizacji, użyj aktywatora, nanosząc go na aplikator do kleju.
- Nawlecz na szydło sznur butylowy mniej więcej w jego połowie, a następnie zdecydowanym ruchem wepchnij szydło w otwór po przebiciu, tak aby sznur przeszedł przez wszystkie warstwy opony. Ruch wykonaj ponownie zgodnie z kątem uszkodzenia. Pamiętaj o tym, aby sznur wystawał około 1 cm ponad bieżnikiem (wrazie konieczności odciąć nadmiar sznura).
- Zdecydowanym ruchem wyciągnąć szydło z opony, unikając przy tym kręcenia szydłem, ponieważ może to prowadzić do jego złamania.
- Koło jest gotowe do użytku - wystarczy je napompować
Uwaga, zestaw służy do napraw doraźnych, po samodzielnej naprawie zawsze zalecane jest udać się do specjalistycznego zakładu wulkanizacyjnego w celu zdiagnozowania poprawności naprawy!
W zestawie znajdziesz następujące elementy:
- sznur do naprawy (100mm) - 5szt;
- aplikator do kleju długość 90mm;
- szydło z rączką typu L;
- aktywator 12 ml
Wkręty wulkanizacyjne / zestaw naprawczy do opon
Zapewniają mocne i trwałe połączenie między elementami gumowymi. Gwintowane kształty wkrętów i długie trzpienie sprawiają, że połączenie jest stabilne i odporne na rozdzielenie podczas eksploatacji.
Gwintowany kształt ułatwia ich wkręcanie w elementy gumowe, a także ich późniejsze wykręcanie po zakończeniu procesu wulkanizacji.
Wkręty wulkanizacyjne mogą być wielokrotnie używane, co sprawia, że są ekonomiczne i oszczędne. Po zakończeniu procesu wulkanizacji można je łatwo usunąć z elementów gumowych i ponownie wykorzystać w kolejnych procesach.
Zestaw zawiera 10 sztuk wkrętów wulkanizacyjnych w dwóch rozmiarach.
Zastosowanie:
- Samochód
- Motocykl
- Quad
Zestaw zawiera:
- 5 SZTUK: 1,2 x 0,4cm
- 5 SZTUK: 0,9 x 0,2cm
Miernik wysokości głębokości bieżnika cyfrowy
Miernik elektroniczny jest bardzo łatwy w obsłudze, a precyzyjny wynik odczytasz na cyfrowym wyświetlaczu. Doskonale sprawdzi się dla domowych mechaników. Prosta obsługa oraz filigranowy kształt, to zdecydowanie zalety tego malutkiego urządzenia. Zmieści się w każdej kieszeni twoich spodni a przy tym pomoże zachować bezpieczeństwo twojego samochodu.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
- Zakres pomiaru: 0 - 25,4 mm
- Dokładność: 0,01 mm
- Zasilanie: bateria LR44 SR44
- Jednostki miary: milimetry [mm]. cale [inch]
- Temperatura pracy: 0 - 40 °C
- Bateria w zestawie: tak
- Kolor: czarny
DOKŁADNOŚĆ POMIARU I CYFROWY WYŚWIETLACZ
Miernik głębokości bieżnika ma bardzo szeroki zakres pomiaru: 0- 25,4 mm, dlatego nadaje się do opon aut osobowych jak i ciężarowych. Dokładność pomiaru miernika to, aż 0,01 mm, dlatego mamy pewność, że urządzenie jest bardzo precyzyjne. Wynik pomiaru może być podawany w zależności od preferencji użytkownika - w milimetrach lub calach. Wynik wymiaru głębokości bieżnika jest podany razem z jednostką na cyfrowym, bardzo czytelnym wyświetlaczu.
ŁATWOŚĆ W UŻYCIU ORAZ ZASILANIE BATERYJNE
Dzięki przyciskom wokół wyświetlacza mierzenie głębokości bieżnika jest bardzo proste, ponieważ wystarczy pręt pomiarowy umieścić w rowkach bieżnika, a cały przyrząd docisnąć do opony. Uzyskany wynik można łatwo odczytać, ponieważ pojawi się na cyfrowym wyświetlaczu. Miernik zasilany jest bateryjnie, pasują do niego baterie typu SR44 lub LR44. Miernik po ok. 5 minutach braku aktywności automatycznie wyłącza się, oszczędzając tym samym baterię.
UNIWERSALNE ZASTOSOWANIE
Miernik głębokości bieżnika opony nadaje się zarówno do użytku profesjonalnego, jak i amatorskiego. Sprawdzi się przy oponach w samochodzie osobowym, ciężarowym oraz terenowym. Cyfrowy miernik można również zastosować w oponach motocyklowych oraz quadowych. Cyfrowy miernik jest bardzo uniwersalny, ponieważ możemy nim zmierzyć zużycie bieżnika w oponach zimowych oraz letnich. Miernik służy do wykorzystania na potrzeby indywidualne, a także w warsztatach samochodowych.
AUTOMATYCZNE WYŁĄCZANIE
Miernik posiada automatyczne wyłączanie, które gdy urządzenie jest nie używane przez około 5 min je wyłącza. Zapobiega to nadmiernemu wyczerpaniu energii baterii miernika.
ZALETY
- dokładność pomiaru 0,01 mm, precyzyjnie określa głębokość bieżnika
- szeroki zakres pomiaru 0- 25,4 mm, nadaje się do opon aut osobowych jak i ciężarowych
- cyfrowy wyświetlacz, łatwy do odczytania wynik,
- zasilanie bateryjne, nie potrzeba nam dodatkowych kabli zasilających
- automatycznie wyłączanie po 5 minutach bezczynności, co zapobiega niezamierzonemu rozładowaniu baterii
- proste w obsłudze, kolorowe i podpisane trzy przyciski wokół wyświetlacza oraz budowa urządzenia sprawiają, że dokonanie pomiaru jest bardzo intuicyjne
- szerokie zastosowanie, przeznaczone do mierzenia opon samochodów osobowych, ciężarowych oraz motocykli, a także uniwersalne dla opon letnich i zimowych
- bezpieczeństwo, regularne pomiary bieżnika sprawiają, że mamy stałą kontrolę zużycia opon
- oszczędność czasu, do samodzielnego pomiaru, bez potrzeby korzystania z usługi w warsztacie samochodowym
ZESTAW ZAWIERA
- Elektryczny miernik bieżnika
- 1 szt baterii LR44
- Oryginalne opakowanie
ZESTAW NAPRAWCZY DO OPON 35 elementów
Podręczny zestaw przeznaczony do szybkich napraw opon. Narzędzia i materiały naprawcze umieszczone są w praktycznej walizce ułatwiającej zachowanie porządku.
W skład zestawu wchodzą następujące elementy:
- frez do przygotowania otworu do naprawy,
- szydło do przeciągania sznurów wulkanizacyjnych,
- sznury butylowe 20 szt.,
- nożyk składany,
- cement (klej)
Zestaw może być z powodzeniem wykorzystany do samodzielnej naprawy ogumienia, szczególnie w sytuacji awaryjnej.
Worki na koła / opony LDPE 100x100 ŻÓŁTE PREMIUM (20szt.)
Wysokiej jakości worki przeznaczone do pakowania oraz transportu opon. Worki wykonane są z grubego i mocnego tworzywa sztucznego LDPE, co zapobiega zrywaniu się worków, jak ma to miejsce przy zwyczajnych workach nieznanego pochodzenia. Worki wykonane są z granulatów, dlatego są dużo mocniejsze od worków wykonywanych z tzw "odpadów" typu strecze, folie itp.
- Grubość: 35 mikronów
- Wymiary: 1000mm x 1000mm
- Worek może pomieścić nawet 3 opony!!! (w zależności od rozmiaru opony)
Worki na koła / opony LDPE 100x100 BIAŁE (20szt.)
Wysokiej jakości worki przeznaczone do pakowania oraz transportu opon. Worki wykonane są z grubego i mocnego tworzywa sztucznego LDPE, co zapobiega zrywaniu się worków, jak ma to miejsce przy zwyczajnych workach nieznanego pochodzenia. Worki wykonane są z granulatów, dlatego są dużo mocniejsze od worków wykonywanych z tzw "odpadów" typu strecze, folie itp.
- Grubość: 30 mikronów
- Wymiary: 1000mm x 1000mm
- Worek może pomieścić nawet 3 opony!!! (w zależności od rozmiaru opony)
WKRĘTAK DO ZAWORÓW DWUSTRONNY
Wkrętak do wkładek zaworu dwystronny. Wkrętak współpracuje z wkładkami wentyli kół samochodowych. Niezbędny w każdym serwisie ogumienia obsługującego samochody osobowe, jak również ciężarowe, budowlane i rolnicze.
Długość: 12,2cm
WKRĘTAK DO ZAWORÓW JEDNOSTRONNY
Wkrętak do wkładek zaworu pojedyńczy. Wkrętak służy do wkręcania i wykręcania wkładek zaworów pojazdach osobowych, dostawczych, rolniczych i ciężarowych. Narzędzie niezbędne w każdym serwisie ogumienia.
Zawór / wentyl do kół aluminiowych CHROM 4szt.
Chromowane zawory bezdętkowe TR do idealny sposób na polepszenie wyglądu Twojego auta. Efektowny dodatek do felg aluminiowych, który wyróżnia się doskonałą jakością wykonania.
Zestaw zawiera chromowany kapturek z dodatkową uszczelką, dzięki temu nie ma ryzyka, że z koła zacznie ubywać ciśnienie.
Zastosowanie: zawory zostały stworzone z myślą o kołach bezdętkowych w samochodach osobowych. Zawory pasują do większości felg aluminiowych jak i stalowych o standardowym otworze na wentyl o średnicy 11,3mm.
Materiał wykonania: zawory pokryte w pełni wartościową, chromowaną powłoką.
Dane techniczne:
- nakładka: chrom
- średnica główki zaworu: 15mm
- otwór w feldze: 11,3mm + 0,4mm
- wysokość całkowita: 36mm
- zastosowanie: samochody osobowe
Zawór / wentyl do kół bezdętkowy CZARNY 10szt.
Specyfikacja:
- dostosowany do większości felg stalowych i aluminiowych
- nieco większa wysokość wentyla sprawdza się w felgach z głęboko osadzonym otworem i ułatwia pompowanie koła
- precyzyjne wykonanie wyróżnione certyfikatem TÜV SÜD
- wentyle są kompletne z wkładką sprężynową i kapturkiem
Dane techniczne:
- otwór w feldze: 11,3mm + 0,4mm
- wysokość całkowita: 45mm
- powłoka: guma
- średnica główki zaworu: 15mm
- zastosowanie: samochody osobowe
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHARDER GEN FARADAY TPMS-13 SNAP-IN
PMS-13 to gumowy zawór nowego typu do czujników TPMS Schrader OEM Snap-In HS, Faraday oraz Schrader Ez-sensor. Zawór TPMS-13 doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnie montowanych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych oraz stalowych z otworem o średnicy 11,3 mm pod montaż zaworu.
Gumowe zawory TPMS-13 charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na działanie sił odśrodkowych. Zachowują wysoką szczelność i zapewniają utrzymanie właściwego ciśnienia w kole.
Zawory TPMS-13 zbudowane są z materiałów o specjalnie dobranych parametrach jakościowych. Zapewnia to ich długą i bezproblemową eksploatację bez względu na warunki pogodowe i terenowe podczas jazdy.
Na zawór TPMS-13 składają się następujące części:
- gumowy korpus,
- plastikowy kapturek,
- wkładka sprężynowa,
- wyprofilowany trzon zaworu,
- śrubka do montażu czujnika*.
*Uwaga – zawór TPMS-13 nie posiada fabrycznie wykonanego gwintu na śrubkę mocującą – trzpień mocujący wykonany jest z mosiądzu i gwintowanie następuję przy podczas pierwszego wkręcenia śrubki.
Wymiary zaworu TPMS-13:
- wysokość: 55 mm,
- wysokość od felgi: 38 mm,
- szerokość podstawy: 18 mm.
- na otwór w feldze 11,3 mm + 0,4 mm.
Zawór TPMS-13 przeznaczony jest do stosowania z czujnikami ciśnienia Schrader Snap-In HS, Gen Faraday, Ez-sensor występującymi między innymi w autach:
- CADILLAC: XT5 (06/2016-12/2018)
- CITROEN: BERLINGO (10/2013-06/2018), C-CACTUS/C4-CACTUS (07/2014-12/2016), C-ELYSEE (10/2012-06/2018), C3 (01/2010-06/2018), C4 (10/2013-06/2018), C5 (11/2013-11/2017), C8 (06/2014-06/2015), DS4 (01/2014-06/2018), DS5 (01/2014-06/2018), JUMPY/DISPATCH (10/2014-04/2016), JUMPER/RELAY(Bus) (06/2014-12/2016)
- DACIA: DOKKER (01/2014-06/2018), DUSTER (02/2010-06/2018), LODGY (01/2012-06/2018), LOGAN (11/2012-06/2018), SANDERO(PRO) (10/2012-06/2018)
- FIAT: SCUDO (10/2014-04/2016), TALENTO (06/2016-06/2018)
- FORD: B-MAX (06/2014-10/2017), C-MAX (04/2014-06/2018), ECOSPORT (01/2013-10/2017), ECOSPORT (11/2017-12/2018), EDGE (01/2015-06/2018), FIESTA (05/2014-05/2017), FIESTA (06/2017-06/2018), FIESTA ST (05/2014-05/2017), FIESTA ST (06/2017-06/2018), FOCUS (05/2014-06/2018), FOCUS RS (08/2015-06/2018), FOCUS ST (05/2014-06/2018), GALAXY (01/2015-06/2018), KA+ (11/2016-06/2018), KUGA (05/2014-06/2018), MONDEO (10/2014-09/2017), MONDEO (10/2017-06/2018), MUSTANG (01/2015-06/2018), RANGER (09/2015-06/2018), S-MAX (01/2015-06/2018), TOURNEO CONNECT (01/2014-06/2018), TOURNEO COURIER (01/2014-06/2018), TOURNEO CUSTOM (04/2013-06/2018)
- HYUNDAI: I10 (11/2013-06/2018), I20(GB) (11/2014-06/2018), TUCSON (10/2015-06/2018), VELOSTER (03/2011-06/2018)
- KIA: SOUL (10/2013-06/2018), SPORTAGE (02/2016-06/2018), STINGER (10/2017-12/2018)
- MERCEDES-BENZ: CITAN (01/2013-06/2018), V-CLASS (03/2014-06/2018), VITO (07/2014-06/2018)
- NISSAN: NV300 (11/2016-06/2018), NV400 (06/2014-06/2018)
- OPEL: AMPERA-E (01/2017-06/2018), ASTRA K (10/2015-06/2018), INSIGNIA B (06/2017-06/2018), KARL/VIVA (01/2015-06/2018), MOVANO B (01/2010-06/2018), VIVARO B (03/2014-06/2018)
- PEUGEOT: 207 (11/2013-06/2015), 208 (2012-2015), 2008 (2013-2015), 308 CC (11/2013-06/2018), 3008 (11/2013-06/2018), 408 (01/2014-06/2018)
- 508 (11/2013-06/2018), 5008 (11/2013-05/2017), EXPERT (10/2014-04/2016), PARTNER (01/2014-06/2018), RCZ (11/2013-12/2015)
- RENAULT: CAPTUR (04/2013-06/2018), CLIO IV (06/2014-06/2018), KANGOO (06/2014-06/2018), MASTER (11/2009-06/2018), SYMBOL/THALIA (04/2013-06/2018)
- TRAFIC (03/2014-06/2018), TWINGO (01/2007-06/2018), WIND (06/2010-12/2016)
- SMART: FORFOUR (04/2005-06/2018), FORTWO (03/2014-06/2018)
- SUBARU: C-CONCEPT (01/2014-12/2016), FORESTER (01/2014-06/2018), IMPREZA (01/2014-09/2017), IMPREZA (10/2017-12/2018), JUSTY (01/2014-12/2015), LEGACY (01/2014-12/2017), LEVORG (09/2015-06/2018), OUTBACK (01/2014-11/2017), OUTBACK (FACELIFT) (12/2017-12/2018), TREZIA (01/2014-06/2018), TRIBECA (01/2014-12/2015), WRX (01/2014-06/2018), XV (01/2014-08/2017), XV (09/2017-06/2018), TOYOTA PROACE (06/2014-06/2018)
- VOLVO: S90 (07/2016-06/2018), V90 (09/2016-06/2018), XC90 (01/2015-06/2018)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS VDO SIEMENS TG1B TPMS-02
TPMS-02 to skręcany zawór aluminiowy do czujników TPMS typu BERU, SIEMENS, VDO. Stanowi idealny zamiennik dla oryginalnych zaworów w montowanych fabrycznie systemach TPMS. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem o średnicy 11,3 mm pod montaż zaworu.
Dzięki lekkiej aluminiowej konstrukcji, opartej o skręcane elementy, zawory TPMS-02 charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na działanie dużych sił odśrodkowych. Zachowują wysoką szczelność i zapewniają utrzymanie właściwego ciśnienia w kole.
Elementy zaworów TPMS-02 zbudowane są z materiałów o specjalnie dobranych parametrach jakościowych. Gwarantuje to długą i bezproblemową eksploatację zaworów bez względu na warunki pogodowe i terenowe podczas jazdy.
Na zawór TPMS-02 składają się następujące części:
- korpus wykonany z aluminium,
- gumowa uszczelka,
- podkładka z tworzywa sztucznego,
- aluminiowy kapturek,
- wkładka sprężynowa,
- wyprofilowany trzon zaworu,
- śrubka montażowa.
Zawór TPMS-02 przeznaczony jest do stosowania z czujnikami ciśnienia TPMS typu VDO, SIEMENS występującymi w autach:
- FORD: MONDEO (01/2007-09/2014), MAX (01/2006-12/2014),
- HYUNDAI: I30 (01/2007-01/2009 02/2012-02/2012),
- JAGUAR: F-PACE (04/2016-06/2018), F-TYPE (03/2013-12/2015), XJ (01/2010-06/2018),
- KIA: CEED - PROCEED (3 door) - (5 door) (07/2009-08/2012),
- LANCIA: PHEDRA (10/2005-12/2010),
- LAND ROVER: DISCOVERY (2005-2009), DISCOVERY (01/2010-12/2014), RANGE ROVER EVOQUE (07/2011-12/2014), RANGE ROVER SPORT (06/2014-12/2014)
- PEUGEOT: 1007(KM) (01/2005-12/2009), 207 (11/2005-08/2013), 307 (01/2004-02/2007), 407(COUPE/SW) (01/2004-12/2010), 508 (09/2010-08/2013), 607 (10/2004-09/2010), 807 (10/2005-12/2015),
- RENAULT: MEGANE II (09/2002-12/2007), SCENIC II (06/2003-01/2009),
- VOLVO: C30 (2007 - obecnie), C70 (01/2006 - obecnie), S40 (01/2004 - obecnie), S60 (03/2010 - obecnie), S80 (03/2006 - obecnie), V50 (01/2004 - obecnie), V60 (11/2010 - obecnie), V70 (01/2008 - obecnie), XC60 (05/2008 - obecnie), XC70 (01/2008 - obecnie).
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER GEN 4 TPMS-04 SNAP-IN
TPMS-04 to gumowy zawór do czujników TPMS typu: Schrader Snap-In GEN 4, Ez-sensor. TPMS-04 doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów w montowanych fabrycznie systemach TPMS. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem o średnicy 11,3 mm pod montaż zaworu.
Gumowe zawory TPMS-04 charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na działanie sił odśrodkowych. Zachowują wysoką szczelność i zapewniają utrzymanie właściwego ciśnienia w kole.
Zawory TPMS-04 zbudowane są z materiałów o specjalnie dobranych parametrach jakościowych. Zapewnia to ich długą i bezproblemową eksploatację bez względu na warunki pogodowe i terenowe podczas jazdy.
Zawór TPMS-04 złożony jest z następujących części:
- gumowy korpus,
- plastikowy kapturek,
- wkładka sprężynowa,
- wyprofilowany trzon zaworu,
- śrubka do montażu czujnika*.
*Uwaga – zawór TPMS-04 nie posiada fabrycznie wykonanego gwintu na śrubkę mocującą – trzpień mocujący wykonany jest z mosiądzu i gwintowanie następuje podczas pierwszego wkręcenia śrubki.
Zawór TPMS-04 przeznaczony jest do stosowania z czujnikami ciśnienia TPMS typu Schrader Snap-In GEN 4 i Ez-sensor występującymi w autach:
- ALFA ROMEO: GIULIETTA (01/2014-06/2018), MITO (08/2013-06/2018) BUICK PARK AVENUE (1997-2005)
- CADILLAC: CTS (01/2008-06/2018), ESCALADE (01/2012-06/2018)
- CHEVROLET: AVEO (11/2010-06/2018), CAPTIVA (06/2006-06/2018), COBALT (02/2013-12/2015), CRUZE (06/2014-06/2018), EXPRESS (07/2002-06/2018), MALIBU (01/2012-06/2018), MATIZ (06/2014-06/2018), ORLANDO (09/2010-06/2018), SPARK (07/2009-06/2018), SUBURBAN (03/2006-07/2008), TRAX (01/2013-06/2018)
- CHRYSLER: TOWN-COUNTRY (01/2011-12/2016), VIPER (12/2012-06/2018), VOYAGER (01/2011-12/2016)
- CITROEN: BERLINGO (01/2009-10/2013), C4 (08/2008-09/2013), DS4 (12/2010-12/2013), DS5 (01/2011-12/2013), JUMPY/DISPATCH (01/2011-09/2014), NEMO (10/2007-12/2015)
- DAEWOO: GENTRA (08/2013-12/2016), NEXIA (06/2014-12/2016)
- DODGE: DURANGO (01/2011-06/2018), GRAND CARAVAN (01/2011-12/2016), JOURNEY (01/2011-06/2018), RAM SERIES (2010-2013), VIPER (12/2012-06/2015)
- FIAT: 500L (05/2007-06/2018), DOBLO (12/2012-06/2018), LINEA (03/2007-12/2015), QUBO (10/2007-06/2018), STRADA (01/2012-06/2018) FORD: EXPLORER (01/2013-12/2017), NAVIGATOR (01/2011-12/2014), TRANSIT (01/2014-11/2017)
- HUMMER: H2 (04/2002-12/2008), H3 (03/2005-01/2012)
- JEEP: COMPASS (01/2011-06/2017), GRAND CHEROKEE (01/2011-12/2015), LIBERTY (2010-2014), PATRIOT (12/2006-03/2017), WRANGLER (09/2010-06/2018)
- MAZDA: BT-50 (05/2011-06/2018)
- OPEL: ADAM (01/2012-06/2014), ADAM (07/2014-06/2018), ANTARA (08/2006-12/2010), ANTARA (01/2011-05/2014), ANTARA (06/2014-06/2018), COMBO D (03/2011-06/2018), CORSA E (11/2014-06/2018), MERIVA B (07/2014-06/2017), MOKKA (01/2012-09/2016), MOKKA X (10/2016-06/2018)
- PEUGEOT 307 (03/2007-12/2007), 308 CC (09/2009-08/2013), 308 SW (04/2007-08/2013), 3008 (11/2008-08/2013), 5008 (09/2009-08/2013), EXPERT (01/2011-09/2014), PARTNER (2008-2013), RCZ (03/2010-10/2013)
- SAAB: 9-4X (04/2011-01/2014) SSANGYONG ACTYON (03/2014-06/2018), KORANDO C (08/2013-06/2018), REXTON (05/2014-10/2017), RODIUS (05/2014-06/2018), TOYOTA PROACE (01/2013-05/2014)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS HUF BERU TPMS-07
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu HUF/Beru, VDO doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem na zawór 11.3 mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- podkładka z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
- śruba z podkładką kontrującą do montażu
Wymiary:
- wysokość: 52 mm,
- otwór w feldze: 11.3 mm + 0.4 mm,
- wysokość od felgi: 34 mm,
- średnica główki zaworu: 16 mm.
Zawór stosowany z czujnikami typu HUF/BERU, VDO występującymi w autach:
- ALFA ROMEO: 8C (2007-2009)
- ALPINA: 3 (03/2007-09/2009), 3 (09/2009-12/2012), 5 (01/2010-02/2014), 5 (03/2014-01/2017), 6 (03/2006-11/2010), 6 (12/2010-02/2014), 6 (03/2014-06/2018), 7 (09/2010-12/2015), XD3 (03/2014-06/2018)
- ASTON MARTIN: DB9 (2010-2015), DBS (2012-2014), RAPIDE (2012-2015), V12 VANTAGE (2012-2013), V12 ZAGATO (09/2012-12/2015), V8 VANTAGE (01/2012-06/2014), V8 VANTAGE S (01/2013-06/2014), VANQUISH (2012-2015)
- AUDI: A3 (06/2012-12/2015), A4/S4/AVANT/QUATT (11/2004-10/2007), A4 CABRIO (11/2004-07/2008), A6 ALLROAD (04/2000-08/2005), A6 ALLROAD (09/2005-12/2011), A6 ALLROAD (01/2012-06/2018), A6 (05/2004-05/2009), A6 (06/2009-12/2010), A6 (2011-2015), A7 (09/2010-06/2018), A7(RS7) (2013-2015), A8 (1999-2001), A8 (01/2002-12/2009), A8 (01/2010-10/2017), A8 (11/2017-12/2018), Q3 (07/2011-06/2018), Q5 "(09/2008 06/2017-05/2017 06/2018), Q7 (11/2005-05/2015), Q7 (06/2015-06/2018), R8 (05/2007-06/2009), R8 (07/2009-03/2015), R8 (04/2015-06/2018), RS6/RS6 PLUS (2002-2004), RS6/RS6 PLUS (2008-2010), RS6/RS6 PLUS (01/2013-11/2017), RS3 (06/2017-06/2018), RS4 (05/2006-02/2009), S8 (09/1999-10/2009), S8 (11/2009-10/2017), S8 (11/2017-06/2018), TT(Q5) (02/2014-06/2018)
- BENTLEY: AZURE (01/2007-06/2017), CONTINENTAL FLYING (04/2005-06/2018), CONTINENTAL GT (09/2003-05/2005), CONTINENTAL GT (06/2005-03/2018), MULSANNE (01/2011-06/2018)
- BMW: 1 SERIES (12/2006-08/2010), 1 SERIES (09/2010-02/2013), 3 SERIES (03/1999-12/2004), 3 SERIES (06/2006-08/2009), 3 SERIES (09/2009-09/2011), 5 SERIES (09/1998-07/2003), 5 SERIES (03/2006-08/2010), 5 SERIES (09/2010-02/2014), 5 SERIES (03/2014-01/2017), 6 SERIES (03/2006-12/2009), 6 SERIES (03/2011-02/2014), 6 SERIES (03/2014-06/2018), 7 SERIES (09/1998-11/2003), 7 SERIES (03/2006-08/2010), 7 SERIES (09/2010-02/2014), 7 SERIES (03/2014-05/2015), X1 (10/2009-02/2014), X1 (03/2014-09/2015), X3 (03/2003-08/2010), X3 (11/2010-02/2014), X3 (03/2014-07/2017), X4 (04/2014-06/2018), X5 (10/1999-09/2006), X5 (11/2006-12/2010), X5 (01/2011-06/2013), X6 (12/2007-10/2011), X6 (12/2011-07/2014), Z4 (03/2006-08/2010), Z4 (09/2010-02/2014), Z4 (03/2014-03/2018)
- FERRARI: CALIFORNIA (10/2008-11/2017), 550 MARANELLO (06/1997-12/2001), 575 M-MARANELLO (09/2002-02/2006), ENZO (01/2003-11/2006), 612 SCAGLIETTI (03/2004-01/2011), 599 GTB (F141) (04/2006-06/2012), F12 BERLINETTA (10/2012-12/2014), F12 BERLINETTA (01/2015-12/2016), 458 ITALIA (09/2007-12/2015), F430 (07/2007-10/2009), FF (06/2011-12/2016), FXX (07/2005-03/2006), LAFERRARI (12/2013-06/2018)
- LAMBORGHINI: AVENTADOR (05/2011-06/2018), GALLARDO(US) (2007-2015), LP640(US) (06/2007-01/2010), MURCIELAGO LP640 (US) (2006-2015)
- LAND ROVER: RANGE ROVER (03/2002-02/2003)
- MASERATI: COUPE (01/2007-06/2009), COUPE (07/2009-12/2013), GRANTURISMO (2008-2010), GRANTURISMO (2011-2013), GRANTURISMO SPORT (01/2013-06/2018), QUATTROPORTE (04/2004-12/2009), QUATTROPORTE (01/2010-10/2012)
- MAYBACH: LANDAULET (2009-2014), 57 (10/2002-12/2012), 62 (10/2002-12/2012)
- MERCEDES-BENZ: AMG E-CLASS (07/1999-03/2002), CLS (W219) (10/2004-06/2005), CLS (01/2005-06/2009), E-CLASS (03/2002-06/2005), E-CLASS (07/2005-06/2009), ML-CLASS (07/2005-07/2009), R-CLASS (01/2006-07/2009), S-CLASS COUPE (07/1999-09/2005), S-CLASS (07/1999-09/2005), S-CLASS (10/2005-05/2009), SL (06/2005-12/2011), SL-ROADSTER (10/2001-05/2005), SLR (04/2004-12/2014)
- MINI: CABRIO (07/2014-12/2015), CLUBMAN (10/2007-09/2009), COOPER (09/2007-09/2009), COUNTRYMAN (07/2014-01/2017), PACEMAN (07/2014-06/2017), ROADSTER (07/2014-08/2015), MINI COUPE (07/2014-06/2017), MINI (HATCH) (2010-2013)
- PORSCHE: BOXSTER (02/2005-10/2008), BOXSTER (11/2008-12/2011), BOXSTER (01/2012-02/2016), BOXSTER (718) (03/2016-06/2018), 911(997-1 CARRERA) (02/2005-03/2008), 911(997-2 CARRERA) (2009-2011), 911(997T-Turbo) (2007-2009), 911(997T2-Turbo) (01/2010-06/2018), 918 SPYDER (03/2012-12/2016), 911(991) (01/2012-08/2015), 911(991) (09/2015-06/2018), 997(GT3-2) (2007-2009), 997(GT3-2) (01/2010-06/2018), CARRERA GT (09/2003-12/2006), CAYENNE (12/2002-12/2006), CAYENNE (2007-2010), CAYENNE (01/2011-07/2014), CAYENNE (08/2014 08/2017-07/2017 06/2018), CAYMAN (11/2005-12/2008), CAYMAN (01/2009-04/2014), CAYMAN (05/2014-09/2016), CAYMAN (718) (10/2016-06/2018), MACAN (01/2014-06/2018), PANAMERA (09/2009-08/2013), PANAMERA (09/2013 11/2016-10/2016 06/2018)
- ROLLS ROYCE: CABRIO (06/2009-12/2011), GHOST (01/2010-06/2018), PHANTOM (09/2007-12/2011), PHANTOM (01/2012-11/2016), WRAITH (03/2014-06/2018)
- SKODA: CITIGO (10/2011-06/2018), FABIA (11/2013-06/2018), OCTAVIA (11/2012-06/2018), RAPID (09/2012-06/2018), ROOMSTER (04/2006-12/2015), SUPERB (03/2008-09/2014), YETI (06/2009-06/2018)
- VOLKSWAGEN: AMAROK (09/2016-06/2018), ARTEON (06/2017-06/2018), CC (01/2012-11/2017), CRAFTER (04/2017-06/2018), JETTA SPORTWAGEN (2013-2015), PASSAT (07/2010-08/2014), PASSAT (09/2014-06/2018), PHAETON (06/2002-05/2007), PHAETON (06/2007-05/2010), PHAETON (06/2010-12/2016), TIGUAN (01/2012-12/2015), TIGUAN (01/2016-06/2018), TOUAREG (11/2002-12/2006), TOUAREG (01/2007-02/2010), TOUAREG (01/2010-05/2014), TOUAREG (06/2014-06/2018), TOURAN (09/2015-06/2018)
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: