Płyn do chłodnic K2 RADIATOR FLUSH 400ml
Skutecznie płucze silnie zabrudzone chłodnice. W ciągu 15 min. usuwa rdzę, kamień kotłowy i inne zanieczyszczenia. Regularne stosowanie przy każdej wymianie płynu, pozwala na utrzymanie układu chłodzenia w czystości. Zmniejsza się tym samym prawdopodobieństwo wystąpienia nieszczelności.
ZWIĘKSZA SPRAWNOŚĆ UKŁADU CHŁODZENIA
Przeciwdziała przegrzewaniu się chłodnicy i w ten sposób zapewnia optymalną temperaturę pracy silnika. Może być stosowany we wszystkich typach chłodnic, niezależnie od rodzaju płynu chłodniczego i stopnia jego rozcieńczenia z wodą.
SPOSÓB UŻYCIA:
- Preparat wlać do zimnej chłodnicy.
- Gałkę nagrzewnicy ustawić w pozycji na maximum (na grzanie).
- Włączyć silnik i pozostawić włączony przez 15 - 20 minut.
- Wyłączyć silnik.
- Zaczekać aż ostygnie, spuścić płyn chłodniczy.
- Płukać układ chłodzenia wodą, aż woda stanie się wolna od zanieczyszczeń.
- Zakręcić korek spustowy i zalać chłodnicę nowym płynem chłodniczym.
- Po odpowietrzeniu układu sprawdzić poziom płynu chłodniczego. Aby nie dopuścić do tworzenia się wycieków płynu w przyszłości można dodać do układu zapobiegawczo inny preparat z serii K2 Radiator Stop Leak.
Płyn do chłodnic K2 RADIATOR STOP LEAK 400g
K2 RADIATOR STOP LEAK to najwyższej jakości produkt do uszczelniania chłodnic. Szybko i skutecznie uszczelnia nawet duże wycieki.
Doskonale nadaje się do usuwanie wycieków powstałych w wyniku uderzeń kamieni, wibracji lub innych uszkodzeń mechanicznych. Może być stosowany we wszystkich typach chłodnic. Jest mieszalny z każdym rodzajem płynu chłodniczego, również z najnowszymi typu long life. Nie utrudnia cyrkulacji płynu wewnątrz układu.
Bezpieczny dla nagrzewnicy oraz innych elementów układu chłodzenia.
SPOSÓB UŻYCIA:
1. Przy zimnym i wyłączonym silniku (brak ryzyka poparzenia) odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego lub korek chłodnicy (jeśli nie ma zbiorniczka wyrównawczego).
2. Wstrząsnąć opakowaniem.
3. Wlać zawartość do chłodnicy (dla układów, których pojemność nie przekracza 20 litrów zużyć całe opakowanie).
4. Założyć korek, odpalić silnik i pozwolić mu pracować aż do osiągnięcia temperatury pracy.
5. Od czasu do czasu zwiększyć obroty w celu równomiernego rozprowadzenia produktu. Jeżeli wyciek mimo wszystko się utrzymuje, konieczna będzie naprawa mechaniczna w warsztacie. Pozostawienie preparatu w chłodnicy zabezpiecza ją w przyszłości przed kolejnymi wyciekami.
POJEMNOŚĆ: 400 ml
Płyn do chłodnic DYNAGEL 2000+ 5l
Płyn do chłodnic typu „LONG-LIFE” o wydłużonym działaniu. DO WSZYSTKICH TYPÓW I MAREK SAMOCHODÓW, osobowych i ciężarowych. Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*.
SPEŁNIA WYMAGANIA NORMY G12, G12 + oraz G12 ++ . Może być stosowany do wszystkich typów układów chłodzących : aluminiowych, żeliwnych lub mieszanych.
W 100% mieszalny z innymi płynami chłodniczymi. Oparty na technologii kwasów organicznych (Organic Acid Technology). Całkowicie zabezpiecza układ chłodzenia silnika przed korozją i kawitacją (gwałtowną przemianą fazową z fazy ciekłej w fazę gazową pod wpływem zmniejszenia ciśnienia). Chroni niemetalowe elementy układu (uszczelki, połączenia, mocowania) przed starzeniem. Nie zawiera trujących azotynów, amin i fosforanów - przyjazny dla środowiska.
Przekracza lub spełnia normy następujących producentów: VW, AUDI, SEAT, SKODA (TL 774 D, F, G), MERCEDES (MB 325.3), FORD (ESE M97B49-A, WSS-M97B44-D &ESD M97 B49-A), OPEL GM (QL130100), RENAULT (41-01-001-D), VOLVO, CHRYSLER (MS 9176), GM (1899 M, US 6277 M), MAN (248, 324 (SNF) & B&W D 36 5600), JOHN DEERE (H 24 B1 & C1), LEYLAND TRUCKS (LTS 22 AF 10), MACK (014GS 17004), CUMMINS (85T8-2 & 90T8-4).
Spełnia lub przekracza następujące normy: ASTM D3306, ASTM D 4985, SAE J 1034, BS 6580 (2010), AFNOR NF R15- 601, CUNA NC 956-16,UNE 26361 – 88, JIS K 2234, NATO S 759.
Płyn do chłodnic DYNAGEL 2000+ 1l
Płyn do chłodnic typu „LONG-LIFE” o wydłużonym działaniu. DO WSZYSTKICH TYPÓW I MAREK SAMOCHODÓW, osobowych i ciężarowych. Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*.
SPEŁNIA WYMAGANIA NORMY G12, G12 + oraz G12 ++ . Może być stosowany do wszystkich typów układów chłodzących : aluminiowych, żeliwnych lub mieszanych.
W 100% mieszalny z innymi płynami chłodniczymi. Oparty na technologii kwasów organicznych (Organic Acid Technology). Całkowicie zabezpiecza układ chłodzenia silnika przed korozją i kawitacją (gwałtowną przemianą fazową z fazy ciekłej w fazę gazową pod wpływem zmniejszenia ciśnienia). Chroni niemetalowe elementy układu (uszczelki, połączenia, mocowania) przed starzeniem. Nie zawiera trujących azotynów, amin i fosforanów - przyjazny dla środowiska.
Przekracza lub spełnia normy następujących producentów: VW, AUDI, SEAT, SKODA (TL 774 D, F, G), MERCEDES (MB 325.3), FORD (ESE M97B49-A, WSS-M97B44-D &ESD M97 B49-A), OPEL GM (QL130100), RENAULT (41-01-001-D), VOLVO, CHRYSLER (MS 9176), GM (1899 M, US 6277 M), MAN (248, 324 (SNF) & B&W D 36 5600), JOHN DEERE (H 24 B1 & C1), LEYLAND TRUCKS (LTS 22 AF 10), MACK (014GS 17004), CUMMINS (85T8-2 & 90T8-4).
Spełnia lub przekracza następujące normy: ASTM D3306, ASTM D 4985, SAE J 1034, BS 6580 (2010), AFNOR NF R15- 601, CUNA NC 956-16,UNE 26361 – 88, JIS K 2234, NATO S 759.
Płyn do chłodnic K2 KULER 1l (zielony)
K2 KULER -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
ZAPEWNIA OPTYMALNĄ TEMPERATURĘ PRACY: Specjalnie opracowana receptura latem chroni silnik przed przegrzaniem, a zimą przed zamarzaniem.
PEŁNA OCHRONA SILNIKA PRZEZ 5 LAT LUB 250 tys. km: Doskonały pakiet inhibitorów złożony z kwasów karboksylowych z dodatkiem specjalnych inhibitorów korozji i środków antypiennych zabezpiecza silnik. Zapewnia pełną ochronę silnika przez 5 lat bez limitu kilometrów, także gdy mieszamy go z innymi płynami o przedłużonej żywotności.
DO WSZYSTKICH TYPÓW CHŁODNIC: KULER Long Life -35°C może być stosowany we wszystkich rodzajach chłodnic, zwłaszcza aluminiowych oraz mieszany z innymi płynami równie wysokiej jakości, niezależnie od koloru.
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGICZNIE, NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI RECEPTURA: spełnia rygorystyczne normy amerykańskie ASTM D 3306 i ASTM D 2570. Najwyższą jakość płynu potwierdzają badania Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych wg normy PN-C-40007.
Uwaga: Częstotliwość wymiany płynu określa instrukcja obsługi samochodu. Zwykle jest to co 60 000 km lub co 3 lata.
POJEMNOŚĆ: 1 l
Strumienica AWG OKRĄGŁA fi50
Strumienica łuskowa w obudowie katalizatora, wykonana ze stali nierdzewnej. Zamontowana w układzie wydechowym powoduje szybsze opróżnianie komór spalania, jak również lepsze napełnienie ich świeżą mieszanką paliwowo-powietrzną. Na rurę o średnicy 50mm.
Tłumik WM SPORT 90mm
Końcówka i puszki wykonane z polerowanej stali nierdzewnej (kwasówki). Końcówka pojedyncza o średnicy 90mm. Wymiary tłumika: długość całkowita 330mm, długość puszki 200mm, średnica puszki 114mm; średnica otworu od strony montażowej: 54mm. W komplecie obejma mocująca.
Blokada antykradzieżowa kierownicy # montowana na kierownicę
Obrotowa blokada kierownicy jest przeznaczona do zabezpieczenia samochodu przed kradzieżą. Łatwy montaż, solidna metalowa konstrukcja i uniwersalność blokady zapewniają szybkie zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą. Do zestawu dołączony jest komplet dwóch kluczy. Drążek blokady wyposażony jest w dodatkowe zabezpieczenie uniemożliwiające porysowanie powierzchni kierowcy.
Wymiary: długość 36 cm, szerokość 18 cm.
Bezpieczniki płytkowe 10szt
Antena elektryczna z końcówkami
Antena radiowa sterowana elektrycznie - chowana i wysuwana. Posiada 13 adapterów montażowych (końcówek) - 11 dedykowanych + 2 uniwersalne. Według założeń producenta adaptery pasują do VW (wszystkie), LANCIA , AUDI , ALFA ROMEO, OPEL ASTRA (hat./sedan ), OPEL VECTRA, MERCEDES - W123, W 180, W 190, W 124, 200/300 , W 201 190.
Antena elektryczna z końcówkami
Antena radiowa sterowana elektrycznie - chowana i wysuwana. Posiada 13 adapterów montażowych (końcówek) - 11 dedykowanych + 2 uniwersalne. Według założeń producenta adaptery pasują do VW (wszystkie), LANCIA , AUDI , ALFA ROMEO, OPEL ASTRA (hat./sedan ), OPEL VECTRA, MERCEDES - W123, W 180,W 190, W 124, 200/300 , W 201 190.
K2 NUTA do usuwania owadów 700ml
Dzięki wyjątkowo silnej recepturze skutecznie i bezpiecznie usuwa nawet najcięższe zabrudzenia drogowe, pozostałości po owadach oraz soki drzew z powierzchni szyb, reflektorów i lusterek. Pozostawia czyszczoną powierzchnię idealnie czystą i bez smug.
ŁATWA W UŻYCIU
Nowy atomizer pozwala na stosowanie preparatu w każdej pozycji, także do góry dnem. Ułatwia to jego aplikację i dotarcie do nawet trudno dostępnych miejsc.
BEZPIECZNA DLA LAKIERU
Produkt jest całkowicie bezpieczny dla lakieru, gumy i plastiku.
SPOSÓB UŻYCIA:
- Spryskać zabrudzoną powierzchnię.
- Zaczekać 2 minuty, przetrzeć gąbką lub szmatką.
- Spłukać wodą.
K2 NUTA do mycia szyb 770ml
Płyn do czyszczenia szyb samochodowych, reflektorów oraz innych powierzchni szklanych, plastikowych i laminowanych. Bezpieczny dla lakieru. Z łatwością usuwa brud i kurz, pozostawiając idealnie czystą pozbawioną smug powierzchnię. Doskonale nadaje się także do stosowania wewnątrz auta, usuwa tłuste zabrudzenia oraz nalot od dymu papierosowego.
ZABEZPIECZA PRZED KURZEM
Zawarte w płynie nanocząsteczki tworzą na powierzchni szyby warstwę ochronna, która zabezpiecza przed ponownym osadzaniem się kurzu i ułatwia jego usuwanie oraz zmniejsza osadzenie się pary na szybach.
UŁATWIA SPŁYWANIE WODY
Nanocząsteczki wygładzają powierzchnię szyby, sprawiają, że woda nie przywiera do szyby i spływa z niej w postaci drobnych kropelek. Podwyższa to znacząco widoczność w czasie deszczu i zmniejsza zużycie piór wycieraczek.
SPOSÓB UŻYCIA:
1. Spryskać zabrudzoną powierzchnię niewielką ilością płynu.
2. Następnie wytrzeć czystą szmatką, aż do uzyskania czystej i błyszczącej powierzchni.
K2 DIESEL do czyszczenia całego układu zasilania w silnikach Diesela 50ml
K2 DIESEL - profesjonalny dodatek do oleju na pędowego. Czyści i poprawia kondycję układów paliwowych w wysokoprężnych silnikach Diesel. Najwyższa jakość K2 DIESEL sprawi, że już od pierwszego użycia wyraźnie odczuwa się wzrost kultury pracy silnika. Znacząco wpływa na przepustowość oraz jakość pracy układu zasilania w paliwo.
Dzięki swojemu składowi skutecznie :
- usuwa osady nagromadzone w układzie paliwowym – w pompie paliwa, przewodach i wtryskiwaczach
- zapobiega przed zatarciem wtryskiwaczy
- niweluje hałas – usprawnia proces spalania mieszanki paliwowej
- optymalizuje osiągi
- ułatwia rozruch silnika
- wydłuża żywotność układu paliwowego
Stosować 1 butelkę na 40 do 80 litrów ON. W przypadku bardzo zabrudzonych wtryskiwaczy czynność można powtórzyć.
K2 BENZIN do czyszczenia całego układu zasilania w silnikach benzynowych 50ml
Rewelacyjny dodatek do benzyny stosowany przez profesjonalistów. Już przy pierwszym użyciu doskonale czyści cały układ zasilania. Wyraźnie obniża zużycie paliwa i emisję toksycznych spalin. Przywraca pełną moc, ułatwia rozruch i przedłuża żywotność silnika.Stosować 1 butelkę na 40 do 80 litrów benzyny. W przypadku bardzo zabrudzonych wtryskiwaczy czynność można powtórzyć.
Pierścień centrujący 60.1-76.0 błekitny
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.
Pierścień centrujący 60.1-74.1 różowy
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Pierścień centrujący 60.1-73.0 błekitny
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.
Pierścień centrujący 58.1-73.1 biały
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Pierścień centrujący 58.1-72.5 cytrynowy
Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: