SMYCZ AUTOMATYCZNA DO PSA 5M
Wygodna i kompaktowa smycz automatyczna dla psa. Wyposażona w bardzo mocną taśmę zakończoną karabińczykiem o długości aż 5 metrów. Trwały mechanizm i mocny uchwyt zapewnia zwierzęciu dużą swobodę, minimalizując jednocześnie ryzyko zerwania się ze smyczy. Prosty system zwijania i blokady umożliwiający obsługę jedną ręką (przycisk nad uchwytem).
Cechy i specyfikacja produktu:
- Wygodna i kompaktowa smycz automatyczna dla psa.
- Wyposażona w bardzo mocną taśmę zakończoną karabińczykiem o długości aż 5 metrów.
- Trwały mechanizm i mocny uchwyt zapewnia zwierzęciu dużą swobodę, minimalizując jednocześnie ryzyko zerwania się ze smyczy.
- Prosty system zwijania i blokady umożliwiający obsługę jedną ręką (przycisk nad uchwytem).
- Materiał: plastik + metal
- Długość smyczy: 500 cm
- Wymiary: 15 cm x 10 cm
- Maksymalna waga zwierzęcia: 10 kg
- Kolor: czarny
- Opakowanie: foliowe
SZELKI BEZUCISKOWE DLA PSA / KOTA ZE SMYCZĄ
Bezuciskowe szelki dla psa i kota. Doskonale sprawdzą się jako zamiennik klasycznej smyczy. Wykonane z lekkiego i przewiewnego materiału, dzięki czemu można je stosować przez cały rok bez żadnego dyskomfortu dla pupila. Zatrzaskowe zapięcie oraz dodatkowy rzep zabezpieczają szelki przed przypadkowym rozpięciem. Odpinana smycz z metalową zapinką o długości 120 cm pozwala na komfortowe wyprowadzenie zwierzęcia na spacer.
Cechy i specyfikacja produktu:
- Bezuciskowe szelki dla psa i kota.
- Doskonale sprawdzą się jako zamiennik klasycznej smyczy.
- Wykonane z lekkiego i przewiewnego materiału, dzięki czemu można je stosować przez cały rok bez żadnego dyskomfortu dla pupila.
- Zatrzaskowe zapięcie oraz dodatkowy rzep zabezpieczają szelki przed przypadkowym rozpięciem.
- Odpinana smycz z metalową zapinką o długości 120 cm pozwala na komfortowe wyprowadzenie zwierzęcia na spacer.
- Materiał: tworzywo sztuczne
- Rozmiar: S
- Obwód tułowia: 30-36 cm
- Długość smyczy: 120 cm
- Sugerowana waga zwierzęcia: 1,5 kg - 2,5 kg
- Kolor: szary
- Opakowanie: foliowe
Silikonowy lejek składany uniwersalny 57mm
Wygodny i praktyczny, okrągły, silikonowy lejek o średnicy 1 cm. Umożliwia łatwe przelewanie i przesypywanie produktów spożywczych z opakowania do opakowania.
Cechy i specyfikacja produktu:
- Wykonany z silikonu co ułatwia dostosowanie kształtu podczas użytkowania.
- Możliwość składania i rozkładania dzięki użytemu do wykonania materiałowi.
- Materiał: silikon
- Wymiary: 8 cm x 6,2 cm x 2,6 cm
- Wysokość: 7 cm
- Średnica lejka (ujścia): 1 cm
- Średnica lejka (wejście): 5,7 cm
- Kolor: mix (wysyłamy losowo!)
- Opakowanie: folia
POKROWIEC OCHRONNY NA FOTEL PRZÓD - BEŻOWY
Wygodny pokrowiec na przedni fotel samochodu. Wyposażony w specjalną perforację zwiększającą komfort siedzenia. Dodatkowa kieszonka w przedniej części nakładki umożliwia przechowywanie podręcznych drobiazgów. Wykonany z tworzywa sztucznego, łatwego do utrzymania w czystości.
Cechy i specyfikacja produktu:
- Wygodny pokrowiec na przedni fotel samochodu.
- Wyposażony w specjalną perforację zwiększającą komfort siedzenia.
- Dodatkowa kieszonka w przedniej części nakładki umożliwia przechowywanie podręcznych drobiazgów.
- Pokrowiec jest wykonany z materiału łatwego do utrzymania w czystości.
- Materiał: tekstylny - tkanina poliestrowa
- Wymiary: 50 cm x 52 cm
- Kolor: beżowy
- Opakowanie: foliowe
POKROWIEC OCHRONNY NA FOTEL PRZÓD - CZARNY
Wygodny pokrowiec na przedni fotel samochodu. Wyposażony w specjalną perforację zwiększającą komfort siedzenia. Dodatkowa kieszonka w przedniej części nakładki umożliwia przechowywanie podręcznych drobiazgów. Wykonany z tworzywa sztucznego, łatwego do utrzymania w czystości.
Cechy i specyfikacja produktu:
- Wygodny pokrowiec na przedni fotel samochodu.
- Wyposażony w specjalną perforację zwiększającą komfort siedzenia.
- Dodatkowa kieszonka w przedniej części nakładki umożliwia przechowywanie podręcznych drobiazgów.
- Pokrowiec jest wykonany z materiału łatwego do utrzymania w czystości.
- Materiał: tekstylny - tkanina poliestrowa
- Wymiary: 50 cm x 52 cm
- Kolor: czarny
- Opakowanie: foliowe
Lampa # Sygnalizator # Znak TAXI - na magnes ŻÓŁTY z wtyczką zapalniczki
Ledowa lampa TAXI ukośna z podstawą magnetyczną. Posiada długi przewód zakończony wtyczką gniazda zapalniczki. Solidna podstawa magnetyczna jest zabezpieczona materiałem, który nie rysuje dachu auta do którego jest przymocowana. Zasilana z gniazdka zapalniczki.
SPECYFIKACJA
- Lampa w żółtej obudowie z napisem TAXI z obu stron
- Mocowany za pomocą magnesu.
- Zasilanie 12 V
- Podświetlenie LED
- Kabel zasilający (1,8m) zakończony wtyczką do gniazda zapalniczki.
- Wymiary: szerokośc szerokość 35cm, głebokość 15,5cm, wysokość 12,5cm.
Lampa # Sygnalizator # Znak TAXI - na magnes BIAŁY z wtyczką zapalniczki
Ledowa lampa TAXI ukośna z podstawą magnetyczną. Posiada długi przewód zakończony wtyczką gniazda zapalniczki. Solidna podstawa magnetyczna jest zabezpieczona materiałem, który nie rysuje dachu auta do którego jest przymocowana. Zasilana z gniazdka zapalniczki.
SPECYFIKACJA
- Lampa w białej obudowie z napisem TAXI z obu stron
- Mocowany za pomocą magnesu.
- Zasilanie 12 V
- Podświetlenie LED
- Kabel zasilający (1,8m) zakończony wtyczką do gniazda zapalniczki.
- Wymiary: szerokośc szerokość 35cm, głebokość 15,5cm, wysokość 12,5cm.
Latarka czołowa czołówka COB LED / akumulator / czujnik ruchu
Niewielka masa i kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje mało miejsca w kieszeni lub plecaku podczas podróży. Zasilanie z akumulatora pozwala na długą pracę, a w razie wyczerpania energii można go doładować nawet z powerbanku za pomocą kabla usb.
Latarka posiada regulowany pasek, dzięki czemu bez problemu dopasujesz ją do swojej głowy. Idealnie sprawdzi się podczas nocnego biegania, czy pieszych wędrówek.
Posiada sensor ruchu który umozliwią właczanie lampki machnięciem ręką.
Cechy produktu:
- Typ diody: 1 dioda XPE oraz 40 diod COB
- Ilość trybów pracy: 5
- Czujnik ruchu: Tak
- Zasięg: ok. 50 m
- Żywotność diody: 100 000 h
- Obudowa: Gumowa
- Odporność na wstrząsy: Tak
- Barwa światła: Biała zimna
- Ładowanie USB-C
- Waga: 150g
MATA WARSZTATOWA / PODKŁADKA POD KOLANA 50x40x3 cm
Specyfikacja produktu:
- Wykonana z pianki EVA
- Powierzchnia teksturowa
- Wymiary: 500 x 400 mm
- Grubość: 30 mm
- Profilowane wycięcie ułatwiające przenoszenie
Mata ochronna przydatna w pracach warsztatowych i wykończeniowych
Zabezpiecza kolana podczas pracy na twardym, zimnym podłożu
Klemy do akumulatora samozaciskowe 12-24V 300A + - (2szt.)
Uniwersalne klemy akumulatora samozaciskowe. Umożliwiają łatwe odłączenie akumulatora, bez użycia narządzi. Zastępują wyłącznik zasilania. Zasosowanie do max 300A.
Latarka czołowa czołówka LED / akumulator / sensor ruchu
Niewielka masa i kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje mało miejsca w kieszeni lub plecaku podczas podróży. Zasilanie z akumulatora pozwala na długą pracę, a w razie wyczerpania energii można go doładować nawet z powerbanku za pomocą kabla usb-c.
Latarka posiada regulowany pasek, dzięki czemu bez problemu dopasujesz ją do swojej głowy. Idealnie sprawdzi się podczas nocnego biegania, czy pieszych wędrówek.
Posiada sensor ruchu który umozliwią właczanie lampki machnięciem ręką.
Cechy produktu:
- Wykonana z wysokiej jakości materiałów;
- 4 tryby świecenia - światło białe z rózną mocą lub migajace czerono-niebieskie;
- Zasilanie akumulatorowe;
- Duża żywotność diody;
- Kurzoodporność;
- Wodoodporność;
- Wstrząsoodporność;
- Światło białe;
- Wyposażona w czujnik ruchu (możliwość włączenia poprzez; machnięcie ręką)
- Wymiary: 7x3x2,5 cm
- Ładowanie USB typu C
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER TPMS-10 ALPHA
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Schrader Gen Alpha, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- dwie podkładki z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
Wymiary:
- wysokość: 56mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 38mm
- średnica główki zaworu: 17mm
Zawór stosowany z czujnikami typu Schrader Gen Alpha występującymi między innymi w autach:
- CHRYSLER: 300 (01/2009-11/2017), 300C (06/2006-05/2010), SEBRING (06/2006-12/2015), VOYAGER (07/2007-12/2010)
- DODGE: AVENGER (2006-2007), CALIBER (01/2006-12/2011), CHALLENGER (01/2008-06/2018), CHARGER (01/2009-06/2018), DAKOTA (2009-2014), JOURNEY (01/2009-12/2010), NITRO (08/2006-12/2011)
- FIAT: FREEMONT (01/2011-06/2018)
- JEEP: COMMANDER (01/2006-12/2010), CHEROKEE (2007-2013), GRAND CHEROKEE (06/2006-12/2010), WRANGLER (07/2007-08/2010)
- LANCIA: THEMA (01/2011-06/2018), VOYAGER (07/2007-12/2010), VOYAGER (01/2011-12/2015)
- MAYBACH S 500 (01/2015-06/2018)
- MERCEDES-BENZ AMG (2010-2014), CL-CLASS (06/2009-06/2018), CLC-CLASS (06/2008-12/2011), CLK (04/2007-09/2009), CLS (07/2009-06/2018), E-CLASS (W212/C207) (07/2009-08/2016), G-CLASS (04/2007-06/2018), GL/GLS-CLASS (06/2009-06/2018), ML-CLASS (08/2009-06/2018), R-CLASS (08/2009-11/2017), S-CLASS (06/2009-06/2018), SL (01/2012-06/2018), SLC (01/2016-06/2018), SLK (04/2007-12/2015), SLS (01/2010-06/2017), SPRINTER (11/2011-06/2018)
- SMART: FORTWO (01/2007-02/2014)
- VOLKSWAGEN: CRAFTER (07/2014-03/2017)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS HUF BERU TPMS-07B ANTRACYT
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Beru, VDO, Pacific, Alligator Sensit, Huf IntelliSensor, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem na zawór 11.3 mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus,
- gumowa uszczelka zaworu,
- podkładka z tworzywa sztucznego,
- plastikowy kapturek z uszczelką,
- wkładka sprężynowa,
- wyprofilowany trzon zaworu,
- śruba montażowa.
Wymiary:
- wysokość: 52 mm,
- otwór w feldze: 11.3 mm + 0.4 mm,
- wysokość od felgi: 36 mm,
- średnica główki zaworu: 176 mm.
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu VDO, Beru, Pacific występującymi w autach: BMW, Porsche, Tesla, Alfa Romeo, Alpina, Aston Martin, Audi, Bentley, Chrysler, Ferrari, Fiat, Lamborghini, Land Rover, Maserati, Maybach, Mercedes Benz, Mini, Rolls-Royce, VW.
Pierścień centrujący 66.6-73.1 czerwony
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Pierścień centrujący 58.1-76.1 czarny (4 szt.)
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Przeznaczenie:
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Jakość wykonania
Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!
Pierścień centrujący 56.1-67.1 czarny (4 szt.)
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Przeznaczenie:
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Jakość wykonania
Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!
Pierścień centrujący 56.1-67.0 biały
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Zabawka dla kota matatabi 20cm
Zabawka z matatabi z piórkami i piłką dla kota jest zabawką, obok której nie przejdzie obojętnie większość kotów.
Główne cechy produktu:
- wykonana z matatabi, piórek oraz lnu
- posiada grzechotkę, która dodatkowo zachęca kota do zabawy
- piórka skutecznie pobudzają instynkt łowiecki
- czyści zęby
-
przeznaczona dla wszystkich kotów
Wymiary:
-
długość całkowita zabawki ok 20cm
WYŁĄCZNIK MASY AKUMULATORA 12/24V 300A # HEBEL
Nadaje się do wszystkich standardowych biegunów ujemnych akumulatorów samochodowych ∅16 - 17,5 mm.
Użytkowanie:
- Upewnij się, że silnik jest wyłączony.
- Znajdź bieguny akumulatora (dodatni (+) i ujemny (-)). Wyłącznik masy będzie podłączany do bieguna ujemnego (-) akumulatora.
- Włącz wyłącznik masy.
- Sprawdź, czy wyłącznik masy poprawnie zablokował przepływ prądu. Możesz to zrobić próbując włączyć światła lub uruchomić radio.
- Jeśli pozostawiasz pojazd na dłuższy czas nieużywany, wyłącz wyłącznik masy, aby uniknąć rozładowania akumulatora.
Ważne!
- Przed instalacją lub obsługą wyłącznika masy upewnij się, że pojazd jest odłączony od zasilania elektrycznego, aby uniknąć ryzyka porażenia prądem.
- Nie przekraczaj maksymalnego prądu przewodzenia wynoszącego 300A, gdyż może to spowodować uszkodzenie wyłącznika.
- Nie używaj wyłącznika masy w celu wyłączenia prądu w przypadku aktywnego ładowania akumulatora lub pracy silnika, ponieważ może to prowadzić do uszkodzenia systemu elektrycznego pojazdu.
Specyfikacja techniczna:
- 12/24V
- 300A MAX
Wkręty wulkanizacyjne / zestaw naprawczy do opon
Zestaw 12 wkrętów wulkanizacyjnych do szybkiej naprawy opon. Zawiera wkręty w 3 rozmiarach do użycia w zależności od wielkości przebicia opony. Ich kształt ułatwia szybkie i skuteczne wkręcanie, a także wykręcanie po zakończeniu procesu wulkanizacji.
Użytkowanie:
- Usuń ciało obce z opony
- Wkręć wkręt w uszkodzone miejsce opony.
- Po wkręceniu wkrętu w uszkodzoną oponę, można przystąpić do procesu wulkanizacji.
- Po zakończeniu procesu wulkanizacji i ostudzeniu opony, należy delikatnie usunąć wkręt z opony.
Ważne!
Przechowuj poza zasięgiem dzieci i zwierząt.
Specyfikacja techniczna:
- S (5x13mm) x4
- M (6x13mm) x4
- L (7x14mm) x4
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: