CTS

Pierścień centrujący 56.6-70.4 niebieski

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100712
100712

Pierścień centrujący 56.6-70.1 niebieski

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100702
100702

Pierścień centrujący 56.6-69.1 niebieski

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100687
100687

Pierścień centrujący 56.6-64.0 niebieski

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100671
100671

Pierścień centrujący 56.6-63.3 niebieski

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100664
FE 04-01-62235

Pierścień centrujący 56.6-60.1 biały

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

  • W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100659
FE 04-01-59421

Pierścień centrujący 56.1-72.6 niebieski

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100722
FE 04-01-59474

Pierścień centrujący 56.1-67.1 czerwony

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100676
100676
Wyprzedaż

Pierścień centrujący 56.1-64.0 zielony

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100670
FE 04-01-59434

Pierścień centrujący 56.1-63.3 czerwony

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100663
100663

Pierścień centrujący 54.1-72.5 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100753
100753

Pierścień centrujący 54.1-70.4 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100752
100752

Pierścień centrujący 54.1-69.1 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100685
100685

Pierścień centrujący 54.1-67.0 szary

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100675
FE 04-01-62222

Pierścień centrujący 54.1-64 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100669
100669

Pierścień centrujący 54.1-63.3 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100662
100662

Pierścień centrujący 54.1-60.1 żółty

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100657
FE 04-01-59419

FORMULA1 Carnauba Car Wax Pasta / Wosk do lakieru z aplikatorem 236g

Najwyższej jakości wosk samochodowy Formula 1 na bazie najtwardszego naturalnego wosku Carnauba z drzewa palmowego. Preparat w formie pasty przeznaczony jest do nabłyszczania i konserwacji wszystkich typów lakierów samochodowych. Wosk w paście Formula1 skutecznie zabezpiecza karoserię przed promieniami UV, kwaśnymi deszczami oraz solą drogową. Zabrudzenia nie przylegają bezpośrednio do lakieru, przez co są łatwe do usunięcia. Pasta woskowa gwarantuje bardzo wysoki, lustrzany połysk. Dzięki zastosowaniu wosku Carnauba efekt po aplikacji jest widoczny jeszcze po wielu kolejnych myciach samochodu. Ze względu na swoją formę, pasta Formula1 jest łatwa w aplikacji. Do zestawu załączony został aplikator gąbkowy, dzięki któremu dokładnie nałożysz wosk.

kpl.
Produkt dostępny
5906534137616
GLO DF761

Taśma dwustronna 9mm

szt.
Produkt dostępny
5907476610588
CC 61058

Taśma dwustronna 25mm

szt.
Produkt dostępny
5907476610625
CC 61062
Przełącz do wersji klasycznej