CTS

Pierścień centrujący 56.1-64.0 zielony

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100670
FE 04-01-59434

Pierścień centrujący 56.1-63.3 czerwony

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100663
100663

Pierścień centrujący 54.1-72.5 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100753
100753

Pierścień centrujący 54.1-70.4 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100752
100752

Pierścień centrujący 54.1-69.1 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100685
100685

Pierścień centrujący 54.1-67.0 szary

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100675
FE 04-01-62222

Pierścień centrujący 54.1-64 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100669
100669

Pierścień centrujący 54.1-63.3 żółty

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100662
100662

Pierścień centrujący 54.1-60.1 żółty

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100657
FE 04-01-59419

Płyn do mycia felg i kołpaków K2 FELIX

K2 FELIX to skuteczny płyn do mycia wszystkich rodzajów felg. Najlepiej spisuje się przy regularnym czyszczeniu obręczy. Jego formuła dokładnie myje felgi z osadów powstałych przez pylenie klocków hamulcowych i zanieczyszczeń drogowych. K2 Felix penetruje wszystkie szczeliny i wgłębienia w feldze, rozpuszczając znajdujący się w nich osad i nadając feldze połysk.

Powierzchnia felgi po użyciu K2 FELIX jest oczyszczona, odświeżona i zabezpieczona. Produkt ten nie zawiera kwasów i jest całkowicie bezpieczny dla felg aluminiowych, polerowanych, chromowanych, lakierowanych oraz stalowych. Jest również nieszkodliwy dla opon i kołpaków.

K2 FELIX jest idealnym produktem do mycia felg z zanieczyszczeń po codziennym użytkowaniu auta.

Sposób użycia:

  • Przed użyciem wstrząsnąć.
  • Dokładnie spryskać felgę produktem.
  • Pozostawić na około 1 minutę.
  • W przypadku dużych i zaschniętych zabrudzeń można użyć gąbki lub szczotki do felg.
  • Spłukać wodą.

szt.
Produkt dostępny
5906534000781
K2 K167M

Pasta woskowa lekkoscierna K2 TEMPO TURBO

Doskonała pasta woskowa da karoserii, usuwa nawet najdrobniejsze zarysowania i nadaje lakierowi jeszcze większy połysk. Nadaje się do wszystkich typów lakierów, w tym metalizowanych. Usuwa zwietrzały lakier, plamy olejowe, asfalt i resztki po owadach. Łatwo się nakłada i nie wymaga dużego wysiłku przy polerowaniu. Przywraca pierwotny kolor i blask lakieru. Masa 120g.

szt.
Produkt dostępny
5906534000019
000019

FORMULA1 Carnauba Car Wax Pasta / Wosk do lakieru z aplikatorem 236g

Najwyższej jakości wosk samochodowy Formula 1 na bazie najtwardszego naturalnego wosku Carnauba z drzewa palmowego. Preparat w formie pasty przeznaczony jest do nabłyszczania i konserwacji wszystkich typów lakierów samochodowych. Wosk w paście Formula1 skutecznie zabezpiecza karoserię przed promieniami UV, kwaśnymi deszczami oraz solą drogową. Zabrudzenia nie przylegają bezpośrednio do lakieru, przez co są łatwe do usunięcia. Pasta woskowa gwarantuje bardzo wysoki, lustrzany połysk. Dzięki zastosowaniu wosku Carnauba efekt po aplikacji jest widoczny jeszcze po wielu kolejnych myciach samochodu. Ze względu na swoją formę, pasta Formula1 jest łatwa w aplikacji. Do zestawu załączony został aplikator gąbkowy, dzięki któremu dokładnie nałożysz wosk.

kpl.
Produkt dostępny
5906534137616
GLO DF761

Taśma dwustronna 9mm

szt.
Produkt dostępny
5907476610588
CC 61058

Taśma dwustronna 25mm

szt.
Produkt dostępny
5907476610625
CC 61062

Taśma dwustronna 12mm

szt.
Produkt dostępny
5907476610595
CC 61059

Pompka do kół

Nożna, jednotłokowa z ciśnieniomierzem

szt.
Produkt dostępny
5901225420619
CC 42061

Linka elastyczna - - pająk / pajączek 8 ramienny do mocowania bagażu

kpl.
Produkt dostępny
5901741681891
CC 68189

Gaśnica 1KG z uchwytem

kpl.
Produkt dostępny
5901225427083
CC 42708

Lejek

Okrągły plastikowy lejek z gofrowaną rurką

szt.
Produkt dostępny
5901225428363
CC 42836

Antena samochodowa, gumowana

Długość masztu 34cm, maszt pokryty gumą.

szt.
Produkt dostępny
5901225422828
CC 42282
Przełącz do wersji klasycznej