CTS

Pierścień centrujący 59.1-60.1 jasno zielony

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100661
100661

Pierścień centrujący 58.6-69.1 czarny

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100690
100690
Wyprzedaż

Pierścień centrujący 58.1-69.1 cytrynowy

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100689
100689

Pierścień centrujący 58.1-60.1 pomarańczowy

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100767
FE 04-01-59423

Pierścień centrujący 56.6-67.1 niebieski

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100677
100677

Pierścień centrujący 56.1-60.1 beżowy

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
5903636022352
FE 04-01-59420

Pierścień centrujący 72.6-74.1 fioletowy

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100734
FE 04-01-59504

Pierścień centrujący 66.1-70.4 fioletowy

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100719
100719

Pierścień centrujący 65.1-73,1 żółty

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100788
FE 04-01-59490

Pierścień centrujący 65.1-70.1 różowy

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100708
FE 04-01-59454

Pierścień centrujący 64.1-72.6 jasno niebieski

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100728
FE 04-01-59480

Pierścień centrujący 64.15-70.4 różowy

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100717
100717

Pierścień centrujący 63.4-74.1 pomarańczowy

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100733
FE 04-01-59498

Pierścień centrujący 63.4-70.4 brązowy

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100716
100716

Pierścień centrujący 63.4-70.1 brązowy

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100706
100706

Pierścień centrujący 60.1-72.6 fioletowy

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100726
FE 04-01-59477

Pierścień centrujący 60.1-70.4 błekitny

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100715
100715

Pierścień centrujący 60.1-69.1 błekitny

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100693
100693

Pierścień centrujący 60.1-67.0 czarny

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
100680
FE 04-01-59440

Pierścień centrujący 60.1-64.0 błekitny

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych. Parametry: Materiał - kompozyt ABS utwardzony włóknami węglowymi, wytrzymuje naciski, odkształcenia, wibracje i duże różnice temperatur, Kształt - w wysokim stopniu uniwersalny, wysokość pierścienia to 12,75mm, Sure-Clip - zapinki ułatwiające wpasowanie w otwór centrujący.

szt.
Produkt dostępny
100674
100674
Przełącz do wersji klasycznej