Naświetlacz LED 230V 50W biały 6500K z sensorem / fotokomórką / czujnikiem ruchu
SPECYFIKACJA
- Czujnik ruchu
- Barwa światła: biała (6500K)
- Jasność: 3500lm
- Kąt świecenia: 120°
- Moc: 50W
- Klasa wodoodporności: IP67
- Napięcie: 220-240V
- Materiał: Aluminium, szklany klosz
WYMIARY:
- szerokość – 17 cm
- wysokość – 14 cm
Naświetlacz LED 230V 30W biały 6500K z sensorem / fotokomórką / czujnikiem ruchu
SPECYFIKACJA
- Czujnik ruchu
- Barwa światła: biała (6500K)
- Jasność: 2100lm
- Kąt świecenia: 120°
- Moc: 30W
- Klasa wodoodporności: IP67
- Napięcie: 220-240V
- Materiał: Aluminium, szklany klosz
WYMIARY:
- szerokość – 13,5 cm
- wysokość – 11 cm
Szczotka wałek rolka do czyszczenia z sierści psa
Rolka do trwałego usuwania sierści zwierząt domowych ze wszystkich powierzchni. Wystarczy zrobić kilka krótkich pociągnięć do przodu i do tyłu za pomocą wałka, aby uchwycić sierść zwierząt i kłaczki do pojemnika w rolce. Zbiera sierść kota i psa głęboko osadzoną w sofach, kanapach, łóżkach, dywanach, kocach, kołdrach i ubraniach.
Szczotka bez kleju lub taśmy klejącej, nie wymaga źródła zasilania – niezbędny w domu każdego czworonoga. Wałek wielokrotnego użytku, nie wymaga wymiany głowic.
Specyfikacja:
- Rodzaj szczotki: rolka/wałek
- Komora na zebraną sierść: tak, zamykana
- Materiał obudowy: tworzywo sztuczne
- Materiał rolki: specjalne nylonowe włosie
- Wymiary wałka: 20×7 cm
- Długość rączki: 12cm
- Kolor: biało-niebieski, biało-czerwony (wysyłamy losowo)
Latarka 2w1 XPE UV DO BURSZTYNU KLIMY BANKNOTÓW
Latarka taktyczna z mocną diodą UV. Posiada bardzo silne źródło światła o żywotności aż do 50000 godzin. Zasilanie 3 x AAA lub akumulator typ 18650 ładowany Włącznik jest zabezpieczony solidną gumą, a zastosowane o-ringi zabezpieczają urządzenie przed dostaniem się brudu i kurzu.
Funkcja zmiennej ogniskowej (ZOOM), umożliwia skupienie bądź rozproszenie światła ultrafioletowego zależnie od potrzeb.
DANE TECHNICZNE:
- Typ diody: UV + biała tradycyjna ( 2 diody w jednej latarce)
- Funkcja ZOOM
- Zasilanie latarki: 3xAAA (brak w zestawie) lub akumulator 18650
- Wzmocniona, aluminiowa obudowa
- Kolor: czarny
- akumulator + ładowarka sieciowa
Latarka czołowa czołówka COB LED / akumulator / czujnik ruchu
Niewielka masa i kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje mało miejsca w kieszeni lub plecaku podczas podróży. Zasilanie z akumulatora pozwala na długą pracę, a w razie wyczerpania energii można go doładować nawet z powerbanku za pomocą kabla usb.
Latarka posiada regulowany pasek, dzięki czemu bez problemu dopasujesz ją do swojej głowy. Idealnie sprawdzi się podczas nocnego biegania, czy pieszych wędrówek.
Posiada sensor ruchu który umozliwią właczanie lampki machnięciem ręką.
Cechy produktu:
- Typ diody: 1 dioda XPE oraz 40 diod COB
- Ilość trybów pracy: 5
- Czujnik ruchu: Tak
- Zasięg: ok. 50 m
- Żywotność diody: 100 000 h
- Obudowa: Gumowa
- Odporność na wstrząsy: Tak
- Barwa światła: Biała zimna
- Ładowanie USB-C
- Waga: 150g
Latarka czołowa czołówka COB LED / akumulator
Niewielka masa i kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje mało miejsca w kieszeni lub plecaku podczas podróży. Zasilanie z akumulatora pozwala na długą pracę, a w razie wyczerpania energii można go doładować nawet z powerbanku za pomocą kabla usb.
Latarka posiada regulowany pasek, dzięki czemu bez problemu dopasujesz ją do swojej głowy. Idealnie sprawdzi się podczas nocnego biegania, czy pieszych wędrówek.
Cechy produktu:
- Wykonana z wysokiej jakości materiałów;
- różne tryby świecenia - światło białe (2 stopnie mocy) lub wiatło czerwone (2 stopnie mocy);
- zasilanie akumulatorowe;
- duża żywotność diody;
- światło białe i czerwone;
- ładowanie z USB
MATA WARSZTATOWA / PODKŁADKA POD KOLANA 50x40x3 cm
Specyfikacja produktu:
- Wykonana z pianki EVA
- Powierzchnia teksturowa
- Wymiary: 500 x 400 mm
- Grubość: 30 mm
- Profilowane wycięcie ułatwiające przenoszenie
Mata ochronna przydatna w pracach warsztatowych i wykończeniowych
Zabezpiecza kolana podczas pracy na twardym, zimnym podłożu
Główny wyłącznik prądu / hebel 12-48V max 275A # 3 funkcje
Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi.
Zalety stosowania:
- przerywa główny obwód elektryczny
- chroni akumulator podczas długiego postoju pojazdu
- działa antykradzieżowo dzięki wyjmowanemu wybierakowi
Specyfikacja:
- moc: 275A MAX
- napięcie: 12-48V
- 3 FUNKCJE ( WŁ/WYŁ/ ZDEJMOWANY WYBIERAK )
Główny wyłącznik prądu / hebel 12-32V 300A # 3 funkcje
Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi.
- 3 funkcyjny: WŁ / WYŁ / ZDEJMOWANY WYBIERAK
- 12-32 V
- 300A MAX
Główny wyłącznik prądu / hebel 12-32V 200A # 3 funkcje
Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi.
- 3 funkcyjny: WŁ / WYŁ / ZDEJMOWANY WYBIERAK
- 12-32 V
- 200A MAX
Główny wyłącznik prądu / hebel 12-32V 50A # 3 funkcje
Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi.
- 3 funkcyjny: WŁ / WYŁ / ZDEJMOWANY WYBIERAK
- 12-32 V
- 50A MAX
WYŁĄCZNIK MASY AKUMULATORA na podstawie 12V 300A # HEBEL
Klemy do akumulatora samozaciskowe 12-24V 300A + - (2szt.)
Uniwersalne klemy akumulatora samozaciskowe. Umożliwiają łatwe odłączenie akumulatora, bez użycia narządzi. Zastępują wyłącznik zasilania. Zasosowanie do max 300A.
Latarka czołowa czołówka LED / akumulator / sensor ruchu
Niewielka masa i kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje mało miejsca w kieszeni lub plecaku podczas podróży. Zasilanie z akumulatora pozwala na długą pracę, a w razie wyczerpania energii można go doładować nawet z powerbanku za pomocą kabla usb-c.
Latarka posiada regulowany pasek, dzięki czemu bez problemu dopasujesz ją do swojej głowy. Idealnie sprawdzi się podczas nocnego biegania, czy pieszych wędrówek.
Posiada sensor ruchu który umozliwią właczanie lampki machnięciem ręką.
Cechy produktu:
- Wykonana z wysokiej jakości materiałów;
- 4 tryby świecenia - światło białe z rózną mocą lub migajace czerono-niebieskie;
- Zasilanie akumulatorowe;
- Duża żywotność diody;
- Kurzoodporność;
- Wodoodporność;
- Wstrząsoodporność;
- Światło białe;
- Wyposażona w czujnik ruchu (możliwość włączenia poprzez; machnięcie ręką)
- Wymiary: 7x3x2,5 cm
- Ładowanie USB typu C
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER TPMS-10 ALPHA
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Schrader Gen Alpha, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- dwie podkładki z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
Wymiary:
- wysokość: 56mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 38mm
- średnica główki zaworu: 17mm
Zawór stosowany z czujnikami typu Schrader Gen Alpha występującymi między innymi w autach:
- CHRYSLER: 300 (01/2009-11/2017), 300C (06/2006-05/2010), SEBRING (06/2006-12/2015), VOYAGER (07/2007-12/2010)
- DODGE: AVENGER (2006-2007), CALIBER (01/2006-12/2011), CHALLENGER (01/2008-06/2018), CHARGER (01/2009-06/2018), DAKOTA (2009-2014), JOURNEY (01/2009-12/2010), NITRO (08/2006-12/2011)
- FIAT: FREEMONT (01/2011-06/2018)
- JEEP: COMMANDER (01/2006-12/2010), CHEROKEE (2007-2013), GRAND CHEROKEE (06/2006-12/2010), WRANGLER (07/2007-08/2010)
- LANCIA: THEMA (01/2011-06/2018), VOYAGER (07/2007-12/2010), VOYAGER (01/2011-12/2015)
- MAYBACH S 500 (01/2015-06/2018)
- MERCEDES-BENZ AMG (2010-2014), CL-CLASS (06/2009-06/2018), CLC-CLASS (06/2008-12/2011), CLK (04/2007-09/2009), CLS (07/2009-06/2018), E-CLASS (W212/C207) (07/2009-08/2016), G-CLASS (04/2007-06/2018), GL/GLS-CLASS (06/2009-06/2018), ML-CLASS (08/2009-06/2018), R-CLASS (08/2009-11/2017), S-CLASS (06/2009-06/2018), SL (01/2012-06/2018), SLC (01/2016-06/2018), SLK (04/2007-12/2015), SLS (01/2010-06/2017), SPRINTER (11/2011-06/2018)
- SMART: FORTWO (01/2007-02/2014)
- VOLKSWAGEN: CRAFTER (07/2014-03/2017)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER GEN 4 TPMS-08 CLAMP-IN
Zawór skręcany aluminiowy do czujników TPMS do czujników Schrader GEN 4 w wersji skręcanej Clamp-In doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- podkładka z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
- śruba z podkładką kontrującą do montażu
Wymiary:
- wysokość: 54mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 36mm
- średnica główki zaworu: 16mm
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu Schrader GEN 4 występującymi w autach:
- ALFA ROMEO: GIULIETTA (01/2014-06/2018), MITO (08/2013-06/2018) BUICK PARK AVENUE (1997-2005)
- CADILLAC: CTS (01/2008-06/2018), ESCALADE (01/2012-06/2018)
- CHEVROLET: AVEO (11/2010-06/2018), CAPTIVA (06/2006-06/2018), COBALT (02/2013-12/2015), CRUZE (06/2014-06/2018), EXPRESS (07/2002-06/2018), MALIBU (01/2012-06/2018), MATIZ (06/2014-06/2018), ORLANDO (09/2010-06/2018), SPARK (07/2009-06/2018), SUBURBAN (03/2006-07/2008), TRAX (01/2013-06/2018)
- CHRYSLER: TOWN-COUNTRY (01/2011-12/2016), VIPER (12/2012-06/2018), VOYAGER (01/2011-12/2016)
- CITROEN: BERLINGO (01/2009-10/2013), C4 (08/2008-09/2013), DS4 (12/2010-12/2013), DS5 (01/2011-12/2013), JUMPY/DISPATCH (01/2011-09/2014), NEMO (10/2007-12/2015)
- DAEWOO: GENTRA (08/2013-12/2016), NEXIA (06/2014-12/2016)
- DODGE: DURANGO (01/2011-06/2018), GRAND CARAVAN (01/2011-12/2016), JOURNEY (01/2011-06/2018), RAM SERIES (2010-2013), VIPER (12/2012-06/2015)
- FIAT: 500L (05/2007-06/2018), DOBLO (12/2012-06/2018), LINEA (03/2007-12/2015), QUBO (10/2007-06/2018), STRADA (01/2012-06/2018)
- FORD: EXPLORER (01/2013-12/2017), NAVIGATOR (01/2011-12/2014), TRANSIT (01/2014-11/2017)
- HUMMER: H2 (04/2002-12/2008), H3 (03/2005-01/2012)
- JEEP: COMPASS (01/2011-06/2017), GRAND CHEROKEE (01/2011-12/2015), LIBERTY (2010-2014), PATRIOT (12/2006-03/2017), WRANGLER (09/2010-06/2018)
- MAZDA: BT-50 (05/2011-06/2018)
- OPEL: ADAM (01/2012-06/2014), ADAM (07/2014-06/2018), ANTARA (08/2006-12/2010), ANTARA (01/2011-05/2014), ANTARA (06/2014-06/2018), COMBO D (03/2011-06/2018), CORSA E (11/2014-06/2018), MERIVA B (07/2014-06/2017), MOKKA (01/2012-09/2016), MOKKA X (10/2016-06/2018)
- PEUGEOT 307 (03/2007-12/2007), 308 CC (09/2009-08/2013), 308 SW (04/2007-08/2013), 3008 (11/2008-08/2013), 5008 (09/2009-08/2013), EXPERT (01/2011-09/2014), PARTNER (2008-2013), RCZ (03/2010-10/2013)
- SAAB: 9-4X (04/2011-01/2014)
- SSANGYONG ACTYON (03/2014-06/2018), KORANDO C (08/2013-06/2018), REXTON (05/2014-10/2017), RODIUS (05/2014-06/2018), TOYOTA PROACE (01/2013-05/2014)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS HUF BERU TPMS-07B ANTRACYT
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Beru, VDO, Pacific, Alligator Sensit, Huf IntelliSensor, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem na zawór 11.3 mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus,
- gumowa uszczelka zaworu,
- podkładka z tworzywa sztucznego,
- plastikowy kapturek z uszczelką,
- wkładka sprężynowa,
- wyprofilowany trzon zaworu,
- śruba montażowa.
Wymiary:
- wysokość: 52 mm,
- otwór w feldze: 11.3 mm + 0.4 mm,
- wysokość od felgi: 36 mm,
- średnica główki zaworu: 176 mm.
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu VDO, Beru, Pacific występującymi w autach: BMW, Porsche, Tesla, Alfa Romeo, Alpina, Aston Martin, Audi, Bentley, Chrysler, Ferrari, Fiat, Lamborghini, Land Rover, Maserati, Maybach, Mercedes Benz, Mini, Rolls-Royce, VW.
Pierścień centrujący 66.6-73.1 czerwony
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Pierścień centrujący 58.1-76.1 czarny (4 szt.)
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Przeznaczenie:
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Jakość wykonania
Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!
Pierścień centrujący 56.1-67.1 czarny (4 szt.)
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Przeznaczenie:
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Jakość wykonania
Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: